Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics

Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics

19-09-2019

Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди є що розказати про ваших клієнтів, але чи зможете ви почути її історію?

На фотографії вище, зробленої у грудні 2017 року — співзасновник і генеральний директор компанії Scanalytics Джо Сканлін. У своїх руках він тримає мат з «розумними» датчиками для підлоги, який може відстежувати пересування людей у приміщенні. Подібно мапі кліків або тепловізору на сайті, такі мати дозволяють рітейлерам побачити реальну картину поведінки клієнтів (і персоналу) в магазині.

Продукт отримав назву SoleSensor і являє собою міцний прозорий килимок 2х2 фута (61х61 см) з пластику, не товще за аркуш ватману, з вбудованою в нього мережею датчиків тиску. Його установка у приміщенні займає всього півгодини, а річне споживання електроенергії обходиться не дорожче 5 доларів.

«Розумні» підлоги доповнять арсенал технологій рітейлу в його суперництві з E-commerce

Звичайно ж, роздрібна торгівля — не єдина сфера, де можуть застосовуватися датчики Scanalytics. Їх встановлюють в офісних будівлях для оптимізації витрат на електроенергію (освітлення, опалення, вентилювання...), у будинках для людей похилого віку щоб моментально реагувати на падіння, а також зі зрозумілих причин — на об'єктах, що охороняються. «Розумна» підлога, яка відслідковує переміщення терористів в реальному часі і здатна показати їх сектори огляду, не залишить їм і шансу.

У листопаді 2017 стартап Scanalytics навіть отримав грант від Міненергетики США майже у мільйон доларів — там швидко зрозуміли перспективність цього проекту для економіки.

Кейс Scanalytics | Ustor

Але так вже вийшло, що саме підприємливі західні рітейлери зуміли отримати максимальну вигоду з «розумних» підлог та складають понад 60% клієнтів компанії Scanalytics. Де вони зазвичай використовують мати SoleSensor:

  • — біля входу в магазин, щоб краще розуміти, що змушує відвідувачів увійти, або навпаки — відбиває в них бажання навіть заглядати всередину;
  • — біля конкретних полиць з товарами і стелажів, щоб дізнатися, чи успішна та чи інша акція, або які товари викликають підвищений інтерес;
  • — якщо є бюджет — по всій площі торгової точки для найповнішої аналітики.

 

В результаті рітейлери отримують повну картину маршрутів і переваг своїх клієнтів, що в свою чергу дозволяє:

  • — знизити % потенційних клієнтів, які так і не зважилися увійти в магазин;
  • — збільшити середню кількість часу, що проводиться клієнтами у стелажів;
  • — підвищити загальну конверсію торгової точки;
  • — поліпшити конверсію конкретних товарів;
  • — оптимізувати зміни і навантаження на співробітників;
  • — підвищити ефективність використання простору торгового залу;
  • — знизити кількість «товкучки» та черг, і не тільки.

Кейс Scanalytics | Ustor

І все це — використовуючи тільки «розумні» мати SoleSensor. Але ж вони просто створені для того, щоб комбінувати їх з іншими технологіями та посилювати маркетинговий ефект. Наприклад, в результаті партнерства Scanalytics і BrightLogic, на основі LED-технологій було створено інтерактивну систему, яка запускає ігри та рекламу при виявленні скупчення людей в певних зонах торгового залу — прямо на підлозі!

Педалі у підлогу: переваги та перспективи «розумних» підлог

Грант від уряду та мільйонні інвестиції дозволили Scanalytics увійти у ТОП-10 найбільш швидкозростаючих компаній в сфері IoT (Internet of Things). Серед їх партнерів і клієнтів є такі компанії, як: Intel, Microsoft, Cisco, Qualcomm, American Heart Association, Skyline, Core-apps, McMillan Doolittle, Aviva...

Тепер у роздрібній торгівлі з'явився доступний інструмент для аналітики, здатний потягатися з можливостями, якими володіє електронна комерція. При цьому кинути на підлогу кілька «розумних» килимків — це швидше, зручніше і набагато дешевше, ніж наприклад встановлювати систему стеження з відеокамерами. Що плавно підводить нас до ще однієї безумовної переваги «розумних» підлог — конфіденційність.

Кейс Scanalytics | Ustor

«Розумні» підлоги Джо Сканліна не втручаються у особистий простір людини. Не вимагають у клієнта персональних даних, встановлення мобільних додатків або наявності Wi-Fi, ніяк не ідентифікують і не вдивляються в емоції на його обличчі з пильністю маніяка. Тому користувачі максимально толерантні до технології Scanalytics.

У компанії не приховують, що легко могли би визначати, наприклад, вагу людей і таргетувати їх за цим критерієм, але підкреслюють, що навмисно не йдуть на подібні кроки. Це, до речі, саме по собі може бути маркетингової «фішкою» бренду. Таким чином, поява «розумних» підлог як мінімум у великих роздрібних мережах США — це лише питання часу.

Кейс Scanalytics | Ustor

Читайте також

Торгові автомати, біометрія та штучний інтелект, що пильно вдивляється в ваше обличчя — чого ще чекати від технологічних нововведень у світі роздрібної торгівлі? Вендингові автомати Брак кваліфікованих кадрів, помилки, спричинені […]

20-08-2019

Сучасні тенденції в технологіях ритейлу: автоматизація, технологізація, екологізація

Продовжуємо тему, порушену глобальним опитуванням Deloitte в 2019 році серед так званих мілленіалів і хоумлендерів — представників поколінь Y і Z. Незадоволені, розбиті і руйнівники Наскільки мілленіали можуть бути «Поколінням […]

6-11-2019

Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 2: що з цим робити маркетологам?

Ви вклалися в дизайн торгової точки, ретельно підібрали асортимент, а продажі все одно йдуть мляво? Можливо, справа в невдалому плануванні торгового простору магазину. Адже залучити користувача до вітрин мало, треба […]

5-03-2019

Принципи зонування та планування торговельних приміщень