15-08-2019
Коли товари у магазині розміщенні з розумом — це інколи працює краще, ніж реклама. Компанія Ustor спеціалізується на тому, щоб підібрати та створити правильні конструкції для розкладки продукції. Це не звичайні стелажі, а обладнання, що візуально розставляє акценти та допомагає покупцеві на підсвідомому рівні звернути увагу на той чи інший товар. Такий ефект досягається завдяки тому, що всі конструкції створюються під конкретну продукцію.
Вітрина та стелажі в першу чергу презентують магазин та свідчать про позиціювання глибиною і різноманіттям товарів. Ефективно підібрані види конструкцій полегшують роботу мерчендайзерів, а також збільшують ефект від розкладки у цілому.
Стандартні види торговельного обладнання:
Стандартні види та габарити обладнання не дозволяють максимально ефективно використовувати простір, а також підлаштовуватись під особливості товарів та примхи цільової аудиторії. Ustor розробляє конструкції під замовлення, що повністю задовольняють вимоги клієнта, а також гармонійно доповнюють позиціювання компанії.

Переваги smart-конструкцій:


Рішення про кольорову гаму приймається на основі брендбуку або знань з маркетингу. У першому випадку вітрина, виготовлена фірмових тонах допомагає відвідувачеві краще запам'ятати торговельний майданчик, викликати асоціації. Це позитивно впливає на впізнаваність та репутацію бренду. У другому випадку правильно оформлена вітрина допомагає розставити акценти та стимулювати потенційних покупців до здійснення цільової дії.
Переваги роботи з брендбуком:
Переваги вибору кольорів з розрахунком на маркетинг:
Цей метод актуальний у випадках, коли бренд отримав негативний відгук або має невідповідне позиціювання конкретного товару. Якщо до нового товару підібрати стильний та унікальний стелаж — продажі зростуть.
Маркетологи та мерчендайзери в роботі використовують колористику, а також її вплив на підсвідомість людини. Правильно підібраний колір може допомогти просунути новий товар або збільшити частку ринку і попит на продукцію:



Всі ці кольори та їх відтінки компанія Ustor може використати для ваших торгових конструкцій. В середині минулого століття число відтінків ледве дотягувало до 40, а сьогодні в палітрі більш ніж 200 кольорів: 9 основних тонів (чорний і білий, жовтий, червоний, синій, зелений, сірий, коричневий, фіолетовий, помаранчевий) представлені в різних відтінках, наприклад, голубино-синій або люмінесцентний жовтий. Фарбування порошковими фарбами більш економічне, безпечне і довговічне.
Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]
2-03-2020
«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів
Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]
21-01-2019
Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]
В інтернеті можна знайти безліч інформації про інновації, які все частіше з’являються в сфері роздрібної торгівлі. Штучний інтелект, роботи, віртуальна та доповнена реальність, інтернет речей, хмарні рішення для онлайн покупок […]
1-03-2019
Проблеми впровадження інновацій в українському рітейлі
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом