Як обрати форму та колір для торговельного обладнання [стелажі, вітрини, прилавки]

Як обрати форму та колір для торговельного обладнання [стелажі, вітрини, прилавки]

15-08-2019

Коли товари у магазині розміщенні з розумом — це інколи працює краще, ніж реклама. Компанія Ustor спеціалізується на тому, щоб підібрати та створити правильні конструкції для розкладки продукції. Це не звичайні стелажі, а обладнання, що візуально розставляє акценти та допомагає покупцеві на підсвідомому рівні звернути увагу на той чи інший товар. Такий ефект досягається завдяки тому, що всі конструкції створюються під конкретну продукцію.

Для чого потрібна smart-конструкція в торговельних приміщеннях

Вітрина та стелажі в першу чергу презентують магазин та свідчать про позиціювання глибиною і різноманіттям товарів. Ефективно підібрані види конструкцій полегшують роботу мерчендайзерів, а також збільшують ефект від розкладки у цілому.

Стандартні види торговельного обладнання:

  • стелажі металеві та пластикові;
  • вітрини та прилавки;
  • торговельних павільйони;
  • демонстраційні конструкції.

Стандартні види та габарити обладнання не дозволяють максимально ефективно використовувати простір, а також підлаштовуватись під особливості товарів та примхи цільової аудиторії. Ustor розробляє конструкції під замовлення, що повністю задовольняють вимоги клієнта, а також гармонійно доповнюють позиціювання компанії.

Переваги smart-конструкцій:

  • викликають асоціації та привертають увагу до товарів;
  • раціонально використовують простір;
  • легко трансформуються, відповідають трендам;
  • адаптуються під тип продукції та торгового приміщення;
  • розробляються з урахуванням освітлення й інших вихідних даних (під стелажі переробляти весь магазин не потрібно).

Як вибрати форму для торговельного обладнання

  • Стелажі й вітрини можуть працювати ефективніше, якщо будуть зроблені нестандартно та з урахуванням правильної розкладки. Для цього необхідно з розумом підібрати форму конструкції.
  • Враховуйте габарити приміщення і продукції. Якщо стелаж розділити на кілька полиць різних розмірів, відвідувачі на підсвідомому рівні зрозуміють, де яка продукція розташована. Це полегшує їм пошук, а магазину додає відсоток продажів.
  • Пам'ятайте про призначення конструкції. Демонстраційні моделі повинні привертати увагу, а полки для товарів в магазині — допомагати зорієнтуватися в асортименті, скласти враження про магазин.
  • Акцентуйте увагу на необхідності підключення освітлення або електроприладів. Форма конструкції повинна бути зручною, щоб потім не довелося самостійно робити отвори під дроти.
  • Стиль компанії. В мінімалістичному стилі обладнання має прості прямі контури, а декоративні деталі зазвичай відсутні. У свою чергу, для компаній, що позиціювати себе як творчі та сучасні, а також для яскравих людей, можна реалізувати незвичайні форми конструкцій.
  • Практичність. Вітрини можуть бути відкритого чи закритого типу, товарними або сюжетними. Вибір кожного типу залежить від товару, цільової аудиторії, зручності для працівників і покупців.
  • Можливість трансформації. Сучасне торгове обладнання роблять у вигляді конструктора, що можна легко збирати та розбирати. Ви маєте можливість змінювати кількість полиць, їх висоту, додавати або прибирати додаткові деталі.
  • Зносостійкість. Обирайте міцні матеріали для вітрин та їх фарбування. Компанія Ustor працює зі стійкими, незаймистими, нетоксичними матеріалами.

  • Торгові вітрини на замовлення допомагають компанії виділитися на тлі конкурентів, забезпечують комфорт співробітникам та покупцям. Smart-конструкції вже використовуються відомими магазинами. Наприклад, клієнти Ustor: MasterZoo, «Всі. Свої», «Мамин дім», «Антошка», «Бембі», «Мегаспорт», Trunki, Columbia, Blue Kids, «5.10.15» та інші.

Як вибрати колір торговельної конструкції

Рішення про кольорову гаму приймається на основі брендбуку або знань з маркетингу. У першому випадку вітрина, виготовлена фірмових тонах допомагає відвідувачеві краще запам'ятати торговельний майданчик, викликати асоціації. Це позитивно впливає на впізнаваність та репутацію бренду. У другому випадку правильно оформлена вітрина допомагає розставити акценти та стимулювати потенційних покупців до здійснення цільової дії.

Переваги роботи з брендбуком:

  • підходить для брендів, виглядає дорого і стильно;
  • краще запам'ятовується, асоціюється з якістю;
  • відрізняється від конкурентів;
  • допомагає вибудувати правильну репутацію;
  • стимулює покупку нових товарів через лояльність до бренду.

Переваги вибору кольорів з розрахунком на маркетинг:

  • виглядає цікаво, свіжо та викликає позитивний ефект у новаторів;
  • привертає увагу покупців;
  • закликає до вчинення імпульсивних покупок;
  • викликає довіру.

Цей метод актуальний у випадках, коли бренд отримав негативний відгук або має невідповідне позиціювання конкретного товару. Якщо до нового товару підібрати стильний та унікальний стелаж — продажі зростуть.

Які кольори підходять для торговельного обладнання

Маркетологи та мерчендайзери в роботі використовують колористику, а також її вплив на підсвідомість людини. Правильно підібраний колір може допомогти просунути новий товар або збільшити частку ринку і попит на продукцію:

  • жовтий викликає прилив позитивних емоцій, коли потрібно зосередити увагу;
  • червоний збуджує нервову систему, використовується під час великих знижок, щоб люди швидше реагували та купували;
  • зелений вважається кольором спокою і достатку, його часто використовують банки;
  • помаранчевий закликає до дії, використовується під час рекламних кампаній та демонстрацій з можливістю миттєвої купівлі, реєстрації;
  • рожевий ідеально підходить для просування жіночих товарів;
  • чорний використовується для позиціювання продукції особливого попиту, предметів розкоші;
  • фіолетовий застосовується для реклами та стимулювання збуту косметики, особливо антивікової.

Всі ці кольори та їх відтінки компанія Ustor може використати для ваших торгових конструкцій. В середині минулого століття число відтінків ледве дотягувало до 40, а сьогодні в палітрі більш ніж 200 кольорів: 9 основних тонів (чорний і білий, жовтий, червоний, синій, зелений, сірий, коричневий, фіолетовий, помаранчевий) представлені в різних відтінках, наприклад, голубино-синій або люмінесцентний жовтий. Фарбування порошковими фарбами більш економічне, безпечне і довговічне.