19-04-2019
Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять прибуток і, головне, подобаються споживачам? Ustor зібрала список технологій, які впроваджують в «розумні» магазини, а також зібрала думки відвідувачів про інновації.

Сьогодні на ринку зростає конкуренція: число торговельних майданчиків збільшилось в 2 рази за 10 років. Покупців складно залучити в магазин, тому на допомогу приходять інновації. Як зрозуміти, що саме ця технологія спрацює і збільшить лояльність покупців? Для цього кожне нововведення проходить цілий ряд тестів. І тільки після етапу перевірки експерти вирішують, чи варто впроваджувати чергову інновацію або ж вона не потрібна.
Як перевіряють технології:
Уявіть, що ви потрапили в «розумний» магазин і ближче подивилися на всі його «фішки»:




Дисплеї, на яких постійно крутиться реклама, дратують відвідувачів. А ось екрани з персоналізованими пропозиціями допомагають їм визначитися з вибором товару. Все в магазині має побічно або безпосередньо показувати турботу про споживача.
Технологія розпізнавання осіб - це один з прикладів, коли покупці не дуже задоволені інноваціями. Швидше за все, справа в тому, що тут тонка межа з законом: якщо звичайний хеш не підпадає під визначення персональних даних, то тривимірний зліпок особи та ПІБ уже сприймаються неетично.
Згідно з дослідженням, занадто багато камер в магазині також відлякують відвідувачів. Так, це допомагає ритейлеру відстежувати наявність товару і його якість, але людина, яка цього не знає, буде з побоюванням ставитися до такого нововведення.
У 1995 році консоль від Nintendo на основі VR-технологій з тріском провалилася, а сьогодні такі інновації стають все більш популярними. За допомогою VR споживач може купувати товари, не виходячи з дому, підібрати меблі без її розстановки по квартирі.
Що не подобається споживачам - громіздка гарнітура. Простіше і комфортніше сходити самостійно в магазин, ніж годинами носити важке обладнання. Ще один мінус - клієнт не може доторкнутися до товару. А адже іноді саме через це ми вирушаємо в оффлайн-магазини. Але розробники постійно вдосконалюють VR-технології, роблять їх більш доступними і дешевими. Тому незабаром такі технології не тільки з'являться в кожному магазині, але і функціонал їх розшириться.

За даними Deloitte, в магазинах, які використовують інновації, продажі виросли з 49% до 56%. Покупці все ще з побоюванням ставляться до нововведень, але вже років через 10 аудиторія зміниться. У магазини будуть ходити люди, які з народження були оточені технологіями, для них всі ці камери, цифрові цінники, smart термінали будуть чимось звичним. Вибирайте технології для впровадження не тільки за тими даними, які ви бачите зараз, але і передбачайте, що буде далі.
Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]
1-12-2023
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців
Весна в цьому році викликає радість тим, як швидко вона настала: своїм сонечком і теплом. Всі поспішають переодягнутися в легкі пальто та неспішно гуляти по вулицях зі стаканчиком ароматної кави… […]
8-03-2018
ДОРОГІ ДІВЧАТА, З 8 БЕРЕЗНЯ!
Спортивний ритейл — це один із відносно молодих напрямків на українському ринку. Цей факт відкриває шлях інноваціям та дарує власникам унікальну можливість адаптувати та впроваджувати найбільш успішний закордонний досвід. Цільова […]
23-12-2021
Практичне обладнання для «спортивного» ритейлу
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом