18-11-2015
Завдання:
Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів
Рішення:
Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво виділити продукцію в магазинному ряду серед безликих білих полиць. До переваг такого способу можна віднести той факт, що вартість виробництва кольорового стелажа не відрізняється від аналогічного білого, а увагу потенційних споживачів приваблює в кілька разів більше.
Споживання та необхідність в збільшенні виробничих потужностей тривалий час стимулювали ринок створювати багато серійного обладнання. Але час плине, і зараз у фокусі виявляється один очевидний факт: «Двох однакових бізнесів не […]
9-04-2021
Кастомізація — майбутнє ритейлу
В інтернеті можна знайти безліч інформації про інновації, які все частіше з’являються в сфері роздрібної торгівлі. Штучний інтелект, роботи, віртуальна та доповнена реальність, інтернет речей, хмарні рішення для онлайн покупок […]
1-03-2019
Проблеми впровадження інновацій в українському рітейлі
Як завжди, зібрали для вас звіт по найбільш цікавим подіям в українському та світовому рітейлі за минулі місяці — читайте у новому дайджесті! Прибутки українських рітейлерів від продажів у месенджерах […]
30-10-2019
Що відбулося в українському та світовому рітейлі за серпень-вересень
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом