18-02-2019
Fozzy Group відкриває торговельні приміщення в стилі арт-деко та за мотивами дитячих казок, Sony продає свої приставки в «космічних» магазинах. Бренди вкладаються в розробку тематичних інтер'єрів не просто так. Все заради споживача. Коли число онлайн-покупців зростає [в 2018 році вже 25% українців регулярно купують товари в інтернеті], завоювати клієнта в офлайні стає все складніше. Компанії додають в торгові приміщення модулі та екрани, цифрові цінники та віртуальні полиці. Концепція магазину складається з декількох чинників: позиція компанії, бажання її власника, вимоги покупців, тренди в оформленні інтер'єрів. Саме про останню складову ми й поговоримо сьогодні.
Тенденцію оформляти торгове приміщення в одному конкретному стилі змінює індивідуальна спрямованість. Бренди висловлюють свою позицію через персоналізовані інтер'єри. Та й сувора симетричність пішла на другий план, поступившись місцем вільному порядку. Для стелажів і декору дизайнери підбирають приємні на дотик матеріали, а світлі, гостинні тони замінюють більш інтимними відтінками, синім або зеленим, наприклад. А модним акцентом в будь-якому інтер'єрі стають металеві аксесуари та конструкції.
У 2018 році Європарламент заборонив використовувати пластиковий посуд, поповнюється список країн, які проти використання поліетиленових пакетів. А в США та Великобританії заборонили використовувати мікропластік в косметиці. Тому одним з головних антітрендів стають «одноразові» пластикові меблі. Бренди використовують речі з перероблених матеріалів, ліоцелл, тенсел, екошкіри та екоміху.
Екостиль на початку існування — спосіб врятуватися від робочої суєти, відпочити далеко від міста. У такому інтер'єрі переважають спокійні тони, природні матеріали. Стелажі для магазину в екостилі — це прості за формою конструкції, трохи грубуваті, з незавершеними деталями. Доречно в приміщенні виглядає рослинний принт.
Дизайн магазину одягу Stomping Ground виконаний в екостилі. Торговий майданчик залучає канадців товарами від Norse Projects, Soulland, Schott NYC, The North Face, Levi's Commuter, Reebok тощо. У бренду своя філософія: важлива якість одягу та те, як вона виробляється.
Цей стиль відрізняється простими формами, повітрям, скнарістю. У такому інтер'єрі мінімум деталей, і це подобається не тільки дизайнерам і архітекторам, але й художникам, скульпторам. Приклад простих форм — знамениті стопки Дональда Джадда. Можна варіювати кількість полиць, основне — зберігати ритми між ними.
Мінімалізм допомагає правильно організувати простір, в такому інтер'єрі доречно виглядають вбудовані органайзери, відсіки, контейнери. У магазинах проглядається чітке зонування відділів, багато світлих тонів, матеріалів з грубою фактурою. В інтер'єрі практично немає відволікаючого декору, переважають геометричні форми. Стелажі з плоскими фасадами та дзеркалами — варіант для магазину в стилі мінімалізм.
Аудиторія італійського бренду Brioni — преміальний сегмент ринку. Тому двоповерховий магазин оформили по-королівськи: дизайнерськими меблями, вбудованими стелажами до стелі та колонами з зеленого мармуру. Вийшов лаконічний інтер'єр без зайвих деталей.
У такому інтер'єрі сенсорний екран уживається поруч з металевими полицями, датчики руху для вимірювання активності покупців — з класичними інформаційними вивісками. Магазини в стилі техно — просторі приміщення з високими стелями, в обробці основна частина відводиться для скла та металу. Дизайнери обирають вбудовані конструкції, щоб залишалося багато вільного простору. Стелажі відрізняються прямими та строгими лініями, в кожній деталі проглядається геометрія.
Для презентації колекції Motorsport бренд Puma тематично оформив флагманський магазин. Дизайнери розробили триметровий спідометр і розмістили його у вітрині магазину, а також макет боліда з акрилових пластин.
Ще один приклад стилю техно в інтер'єрі магазину — Аdidas Boost ™ Energy Lab.
Приміщення складається з двох частин: перша демонструє функціональність та дизайн кросівок Adidas Boost ™, а друга призначена для їх примірки та випробувань. Для тестування взуття тут продумана світлодіодна панель для підлоги та 3D-дисплей.
Для цього стилю характерна стриманість, теплі тони та домашня атмосфера. Дизайнери використовують багаті текстури, м'які лінії, роблять акцент на конструкціях, а не на додаткових аксесуарах. Які меблі характерні для цього стилю: без гострих кутів, з хвилястими візерунками та кованими деталями, ніякої глибокої геометрії.
Приклад італійського стилю в інтер'єрі магазину — бутік Emilio Pucci. Дизайн-проект приваблює своїм блиском і розкішними деталями: тут поєднані мармур і сусальне золото.
Цей стиль відрізняється відкритим простором, неприкритими балками, великою кількістю природного світла. У стилі лофт можна з'єднати потерті цегляні стіни та сучасні сенсорні екрани, металеву драбину та хромоване дзеркало. У таких приміщеннях встановлюють багатофункціональні конструкції, які відрізняються простими формами та лініями.
Дизайн-проект магазину United Colors of Benetton в Мілані відрізняється елегантністю та динамікою. Тут з'єднали віртуальний сервіс з реальним: навіть якщо одягу немає в наявності, ви можете її самостійно замовити.
Магазин Mardou & Dean в Норвегії складається з кафе, зони відпочинку, галереї та зимового саду. Тут замість вішаків для одягу — підвісні труби, а облуплені стіни, драбини та швейні машинки стоять поряд з модними дизайнерськими аксесуарами.
У тренді мінімум деталей, комбінація технологій та простих предметів, поєднання стилів і відтінків. Конструкції стають багатофункціональними, а споживачам потрібно більше повітря. Який би стиль ви не обрали, пам'ятайте — головне показати споживачам свій істинний характер.
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Всім привіт! Ми продовжуємо наш дайджест новин ритейлу і зібрали для вас все найцікавіше за минулий березень — в Україні та у світі. Україна стала одним зі світових лідерів з […]
12-04-2019
Новини світового та українського ритейлу за березень 2019
Зовсім недавно Forrester провели дослідження, у ході якого опитали як рітейлерів, так і покупців. Основним завданням американської компанії було виявити очікування клієнтів і готовність компаній надавати аудиторії релевантний досвід взаємодії. […]
2-03-2020
Покупці хочуть зручності покупок online і offline… Але чи готові до цього рітейлери? [Дослідження Forrester]
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом