25-12-2018
У 2019 році роздрібна торгівля перейде в новий формат, в якому немає місця стандартному мисленню і звичайним стелажам. На зміну їм приходять вбудовані сенсорні модулі, екрани, замовлення через інтернет, цифрові цінники та багато іншого. Компанія Ustor зібрала всі тренди 2019 року, щоб ви могли заздалегідь підготуватися до модернізації роздрібної торгівлі. Це допоможе завоювати нову публіку, надати людям комфортні умови для шопінгу та кращий сервіс.
Магазини в 2019 році будуть не просто продавати, а й стрімко покращувати сервіс, адаптуватися під нові потреби клієнтів. Люди хочуть зручну і красиву розкладку товарів, щоб можна було швидко і легко дізнатися інформацію, зробити покупку без черг.
У Європі деякі бутики вже впроваджують технології до торгового обладнання, крокують в ногу з трендами. У Лондоні відкрився бутик преміум-сегмента, який замінив продукти друкарні на монітори. Навіть у головного входу відвідувачів зустрічає великий світлодіодний екран з назвою та логотипом компанії.
Торгівельне приміщення обладнане простими стелажами та вішаками в мінімалістичному стилі. Особливість в тому, що все продумано для інтеграції цифрових технологій. Замість друкарні та стендів з рекламною продукцією скрізь стоять монітори та планшети, щоб швидко змінювати зображення, включати рекламні відео і оглядові ролики про продукцію. Такий підхід покращує впізнаваність компанії та стимулює людей здійснювати покупки.
Компанія Ustor також модернізує стелажі й торгові конструкції, за вашими ескізами додає модулі для моніторів, планшетів або змінних продуктів друкарні. Так у власників магазинів вийде постійно оновлювати зовнішній вигляд простору без зайвих витрат, сповіщати відвідувачів про нові акції та пропозиції без контакту з консультантами.
Alibaba вже протестували нові технології в світі роздрібної торгівлі, а саме в Tao Cafe. Вони запропонували програму, яка дозволяє працювати без каси. Для цього відвідувач на вході сканує QR-код і завантажує додаток. Після цього його пускають в магазин. Людина бере все, що йому потрібно, поміщає в кошик або в свою сумку та виходить через спеціальні двері. У них вмонтовані сканери, що оцифровують обличчя відвідувача та цінники на товарах. У результаті за лічені секунди чек приходить на віртуальний рахунок клієнта, гроші списуються автоматично.
Процес сканування не уповільнюється навіть якщо на людині є аксесуари, капелюх або велика кількість декоративної косметики. Тестування цієї системи займало 5 днів.
В Австрії успішно реалізували магазин без каси. Протягом 5 місяців користувачі тестували нову платіжну систему, яка вбудована в полиці магазину. Щоб оплатити товар, його сканують за допомогою безкоштовного додатку. Складна програма захищає продукцію від крадіжки, тому що людина може вийти тільки зі своєю покупкою в руках. Особливість технології в тому, що немає ніякого очікування на вході і виході, все відбувається миттєво.
Мережа ресторанів швидкого харчування підхопила тренд на IT-технології. Тепер в закладах стоять сенсорні модулі, на яких відвідувач робить замовлення, оплачує за допомогою PayPass або терміналу. Клієнти отримують замовлення у вікні обслуговування, при цьому черга висвічується на окремому табло. Це дуже скорочує час очікування та спрощує обслуговування великої кількості людей.
Компанія Ustor стежить за трендами, щоб запропонувати вам актуальні торговельні конструкції. Для фахівців не проблема реалізувати найсміливіші задуми дизайнерів.
У продуктових магазинах багато різних товарів, які потрібно грамотно продемонструвати. Для цього власники підключають дизайнерів, розробляють концепції та замовляють стелажі. Ми зібрали найцікавіші приклади конструкцій від зарубіжних ритейлерів і кілька […]
10-04-2019
Приклади стелажів для продуктових магазинів
Euroshop – найбільша світова виставка в галузі обладнання, технологій та маркетингу в ритейлі. У 2017 кількість учасників і відвідувачів побило всі рекорди за 50 років існування заходу: 18 виставкових залів, […]
13-03-2017
СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ
Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку. За минулі […]
1-02-2022
«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом