Замовити безкоштовний прорахунок

Технології в дизайні торговельних приміщень: тренди на 2019 рік

Технології в дизайні торговельних приміщень: тренди на 2019 рік

25-12-2018

У 2019 році роздрібна торгівля перейде в новий формат, в якому немає місця стандартному мисленню і звичайним стелажам. На зміну їм приходять вбудовані сенсорні модулі, екрани, замовлення через інтернет, цифрові цінники та багато іншого. Компанія Ustor зібрала всі тренди 2019 року, щоб ви могли заздалегідь підготуватися до модернізації роздрібної торгівлі. Це допоможе завоювати нову публіку, надати людям комфортні умови для шопінгу та кращий сервіс.

Революція в роздрібній торгівлі: чого очікувати

Магазини в 2019 році будуть не просто продавати, а й стрімко покращувати сервіс, адаптуватися під нові потреби клієнтів. Люди хочуть зручну і красиву розкладку товарів, щоб можна було швидко і легко дізнатися інформацію, зробити покупку без черг.

  1. Турбота про навколишній світ перш за все. Люди усвідомлюють важливість підтримання екології та стають більш вимогливим. Для преміум-сегмента обов'язкова наявність екологічно чистої упаковки, і таких же стелажів. У всьому світі знижують споживання пластика, тому варто звернути увагу на металеві та дерев'яні торговельні конструкції.
  2. Збір даних для поліпшення маркетингу. Завдяки модулям в торгових приміщеннях стане набагато простіше відстежити, які товари і розділи користуються більшою популярністю. Деякі магазини встановлюють планшети і опитують людей в черзі. Це збільшує толерантність до очікування у відвідувачів, а також дає маркетологам реальні відомості про їх поведінку.
  3. IT-технології для залучення клієнтів. Людей більше не приваблює друкована реклама, набагато результативніші вбудовані модулі. На Заході трендсеттери вже впроваджують технології, щоб люди могли самостійно подивитися, почитати потрібну інформацію. Так бренди підвищують впізнаваність компанії, демонструють оглядові ролики як додатковий контент, що. Модулі, екрани, доповнена реальність роблять шопінг більш цікавим.
  4. Швидкі покупки без проходження каси. В Америці вже створюють цифрові цінники, які просто скануються і сума списується з рахунку. Ніяких черг, очікування обробки платежу карткою або видачі здачі касиром. Впровадження технологій прискорює шопінг, дозволяє роздрібній торгівлі конкурувати з інтернет-магазинами.

Перші магазини майбутнього: Arch Store

У Європі деякі бутики вже впроваджують технології до торгового обладнання, крокують в ногу з трендами. У Лондоні відкрився бутик преміум-сегмента, який замінив продукти друкарні на монітори. Навіть у головного входу відвідувачів зустрічає великий світлодіодний екран з назвою та логотипом компанії.

Торгівельне приміщення обладнане простими стелажами та вішаками в мінімалістичному стилі. Особливість в тому, що все продумано для інтеграції цифрових технологій. Замість друкарні та стендів з рекламною продукцією скрізь стоять монітори та планшети, щоб швидко змінювати зображення, включати рекламні відео і оглядові ролики про продукцію. Такий підхід покращує впізнаваність компанії та стимулює людей здійснювати покупки.

Компанія Ustor також модернізує стелажі й торгові конструкції, за вашими ескізами додає модулі для моніторів, планшетів або змінних продуктів друкарні. Так у власників магазинів вийде постійно оновлювати зовнішній вигляд простору без зайвих витрат, сповіщати відвідувачів про нові акції та пропозиції без контакту з консультантами.

Цифрові цінники в Tao Cafe

Alibaba вже протестували нові технології в світі роздрібної торгівлі, а саме в Tao Cafe. Вони запропонували програму, яка дозволяє працювати без каси. Для цього відвідувач на вході сканує QR-код і завантажує додаток. Після цього його пускають в магазин. Людина бере все, що йому потрібно, поміщає в кошик або в свою сумку та виходить через спеціальні двері. У них вмонтовані сканери, що оцифровують обличчя відвідувача та цінники на товарах. У результаті за лічені секунди чек приходить на віртуальний рахунок клієнта, гроші списуються автоматично.

Процес сканування не уповільнюється навіть якщо на людині є аксесуари, капелюх або велика кількість декоративної косметики. Тестування цієї системи займало 5 днів.

Saturn / Media Markt: оплата за товар прямо на полиці

В Австрії успішно реалізували магазин без каси. Протягом 5 місяців користувачі тестували нову платіжну систему, яка вбудована в полиці магазину. Щоб оплатити товар, його сканують за допомогою безкоштовного додатку. Складна програма захищає продукцію від крадіжки, тому що людина може вийти тільки зі своєю покупкою в руках. Особливість технології в тому, що немає ніякого очікування на вході і виході, все відбувається миттєво.

Макдональдс впроваджує систему обслуговування без каси

Мережа ресторанів швидкого харчування підхопила тренд на IT-технології. Тепер в закладах стоять сенсорні модулі, на яких відвідувач робить замовлення, оплачує за допомогою PayPass або терміналу. Клієнти отримують замовлення у вікні обслуговування, при цьому черга висвічується на окремому табло. Це дуже скорочує час очікування та спрощує обслуговування великої кількості людей.

Компанія Ustor стежить за трендами, щоб запропонувати вам актуальні торговельні конструкції. Для фахівців не проблема реалізувати найсміливіші задуми дизайнерів.

Читайте также

У продуктових магазинах багато різних товарів, які потрібно грамотно продемонструвати. Для цього власники підключають дизайнерів, розробляють концепції та замовляють стелажі. Ми зібрали найцікавіші приклади конструкцій від зарубіжних ритейлерів і кілька […]

10-04-2019

Приклади стелажів для продуктових магазинів

Euroshop – найбільша світова виставка в галузі обладнання, технологій та маркетингу в ритейлі. У 2017 кількість учасників і відвідувачів побило всі рекорди за 50 років існування заходу: 18 виставкових залів, […]

13-03-2017

СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ

Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку. За минулі […]

1-02-2022

«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified