15-03-2019
Дитячий одяг можна презентувати у звичайних банках, на мотузках, ланцюгах або літаючих полицях. Обмежень для польоту фантазії практично немає. І дизайнери постійно це доводять. Ми зібрали 10 прикладів стелажів для демонстрації дитячих товарів від закордонних брендів і 4 конструкції від Ustor. Продовжуємо надихати та мотивувати робити магазини ще краще.
Раніше на місці цього канадського дитячого магазину був завод, про який сьогодні нагадує цегляна кладка та чавунні колони.
Всі меблі й освітлення виконали під замовлення дизайнери Salvage Interiors. Лаконічні білі конструкції для взуття стоять поряд з дерев'яними настінними стелажами та металевими стійками.
2. Sons & Daughters
Цей магазин розташований в Німеччині, на його полицях зібраний одяг для дітей від 0 до 14 років. Його оформленням займалася команда дизайнерів Konrad Knoblauch. Стелажі виконані в білому кольорі, й візуально нагадують шафи з одягом. У приміщенні є одна деталь, яка особливо подобається дітям — гірка, по якій можна спуститися з другого на перший поверх.
3. Mamas & Papas
У Лондоні відкрився новий бутік бренду, який притягує відвідувачів великим вибором одягу, іграшок та інших товарів для дітей. Крім асортименту, уваги заслуговує й дизайн: білі стіни, дощата підлога, аплікації на поверхнях та острівні конструкції з шухлядами.
4. «Дитячий світ» (Москва)
Тут стелажі виконані у вигляді монстр траків, самоскидів і півмісяців.
У магазині площею 7000 квадратних метрів можна наштовхнутися не тільки на незвичайні стелажі, а й на фігури героїв мультфільмів. На вході зустрічають Вовк і Заєць з «Ну, постривай!», а в самому залі розташувався блакитний вертоліт і поруч з ним — Гена та Чебурашка.
5. Kid’s Cavern
Дизайн-проект від архітектурної компанії Callison — дивний світ для дітей будь-якого віку. Магазин змінюється непомітно для очей відвідувачів: іграшковий літак рухається по периметру майданчика, плитка на підлозі підсвічується різними кольорами, залежно від того, який диво-відділ ви хочете відвідати. Острівні стелажі відрізняються плавними лініями без гострих кутів, пристінні конструкції займають всю стіну, від підлоги до стелі.
6. De la Cuna a la Luna
Дизайнери створили магазин, стелажі в якому відрізняються плавними вигинами, за формою схожими на хвилі. Для оформлення вибрали світлі кольори, продумали зону відпочинку з м'якими диванами, круглими столиками й акуратними стільчиками.
7. Abracadabra
Концепція приміщення спрямована на залучення маленьких покупців: всі прилавки інтерактивні, дитина може сама помацати товари.
Також в приміщенні об'єднали кілька форматів, доповнили магазин перукарнею з кріслами-машинками.
8. Магазин Barbie у Шанхаї
Гвинтові сходи в приміщенні також виконують функцію вітрини, а на полицях можна відшукати всі моделі Барбі, навіть найпершу.
У приміщенні стандартні пристінні стелажі стоять поряд з оригінальними моделями з круглими контейнерами та столиками з фігурками замість ніжок.
9. Crayola Retail Store
Невисокі стелажі розроблені спеціально для маленьких покупців. Крім товарів, в зонах розташовані столики, щоб можна було протестувати продукцію.
Конструкції виконані в білому кольорі, щоб не відволікати відвідувачів від виробів.
10. Bambini
Цей бутік високої моди розташований в Австрії. Ідею для створення проєкту дизайнери почерпнули з чорно-білих дитячих фільмів і казок.
Клітки-стовпи з мідних труб займають основну частину простору.
Для демонстрації взуття дизайнери розробили вбудовані стелажі, а для одягу — пристінні конструкції з металу та дерева.
5.10.15 — відомий в Польщі бренд, який кілька років тому почав просуватися на ринок України. Ми зробили стелажі за новим концептом від STUDIO POTORSKA, використовували метал і дерево. Кошики доповнили перфорацією в стилі «польки».
2. Trunki
Це брендований стелаж, який підходить для розміщення і в дитячих магазинах, і в супермаркетах. Його можна ставити у центрі майданчика, або в кутку. Конструкцію доповнили полками та гачками для дитячих сумок і валіз.
3. Магазин «Антошка» та корнер Blukids
Стелажі виготовили на основі брендбуку від бренду Blukids. Пристінні й острівні конструкції в білому кольорі сподобалися і ритейлеру і власнику бренду не тільки візуально, а також якістю обладнання та монтажних робіт.
4. «Мамин дом»
Ми зробили обладнання за брендбуком литовських дизайнерів для всіх відділів бренду: одягу для дітей та вагітних, взуття, колясок, ліжечок, а також демонстраційні стелажі для шапок, іграшок і книг.
Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]
2-03-2020
«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів
Зовсім недавно Forrester провели дослідження, у ході якого опитали як рітейлерів, так і покупців. Основним завданням американської компанії було виявити очікування клієнтів і готовність компаній надавати аудиторії релевантний досвід взаємодії. […]
2-03-2020
Покупці хочуть зручності покупок online і offline… Але чи готові до цього рітейлери? [Дослідження Forrester]
При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер’єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, […]
14-12-2018
Порошкові фарби для торговельного обладнання
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом