1-04-2015
Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим торгівельним і технологічним устаткуванням, звичайно ж, виглядають більш привабливими для шопінгу. Питання в тому, як домогтися цього з найменшими вкладеннями. Відповідь знайшли наші друзі з "Ustor". Вони вирішили робити економічні оригінальні брендові стелажі, а ми в майстерні декорацій Липень розробили систему декоративних елементів з доступних матеріалів для того, щоб здійснити їх задум.
За основу ми взяли базовий якісний стелаж від Ustor і побудували еволюційну лінійку, поступово додаючи декоративні накладні елементи з ПВХ, полістиролу композиту або реборду (варіації з матеріалами можуть бути найрізноманітніші) за схемою: базовий стелаж + фриз, базовий стелаж + фриз + наценнікі, базовий стелаж + фриз + наценнікі + боковини і т.д. В результаті власник торгової мережі може вибрати той варіант комплектації стелажа декораціями, який йому більше підходить і, що особливо актуально зараз, який йому по кишені.
Сподіваємося, що такі рішення можуть бути цікавими і рятівними для магазинів різної спеціалізації: косметики, книг, інструментів, продуктів ... Поки розробили дві лінійки декорацій для стелажів, які допоможуть зробити концептуальними магазини посуду і товарів для тварин. Що виходить дивіться нижче на прикладі розробок для магазинів посуду. Решта на сайті "Ustor" є і буде додаватися.
Крок перший. Беремо класичний стелаж і декоруємо верх. Навішуємо фриз звичайнісінькою прямокутної форми з ПВХ.
Крок другий. Надаємо фризу більш складну форму, починаємо наближатися до стилізації стелажу під кухонну шафу. Фриз робимо в цьому випадку з полістиролу.
Крок третій. Посилюємо ситуацію, додаємо фігурні наценнікі і боковини.
Крок четвертий. Знизу додаємо ящики для зберігання (дск) і декоруємо їх фронтальні поверхні накладками з полістиролу. У цій комплектації стелаж виглядає зовсім як повноцінний буфет.
Крок 5. З'являються додаткові полички для посуду в верхній частині стелажа. І це вже не стелаж, а буфет з великої літери "Б".

Дослідний зразок вже розроблений, дивимося на реакцію ринку. Має вийти! Чекаємо!
Єдинороги, жирафи, корови, котики і дракони – ні, це не про похід в зоопарк. Це про поїздки з дітьми по світу. Думаємо, кожен бачив діточок в аеропортах, які катаються на […]
18-04-2018
TRUNKI. РОЗРОБКА ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АМЕРИКАНСЬКОГО БРЕНДУ В УКРАЇНІ
При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер’єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, […]
14-12-2018
Порошкові фарби для торговельного обладнання
Мережа магазинів спеціалізується на продажу канцтоварів, книг та іграшок. Для представлення товару були обрані системи RAF і CHERRY. Основна увага була спрямована на можливість викладання книжкової продукції: для цього були […]
27-10-2016
Торгова мережа «Наталі», м. Маріулоль
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом