19-03-2024
Онлайн-шопінг асоціюється зі швидкістю та зручністю, але йому так і не вдається витіснити фізичні покупки. Ритейлери сприймають його як конкурента, який так і не може зрівнятись з миттєвим задоволенням, сенсорним впливом, соціальною взаємодією та обслуговуванням, які отримують люди при відвідуванні улюблених магазинів та торгових центрів. Дані Forrester стверджують, що майже 72% роздрібних продажів у США у 2024 році відбудеться у фізичних магазинах. Проте розслаблятися не варто. Щоб відповідати очікуванням споживачів та задовольняти їхні потреби, ритейлери мають поліпшувати якість обслуговування клієнтів. І зробити це можна за допомогою POP та POS маркетингу. Розглянемо докладніше особливості POP/POS-дисплеїв та їх вплив на відвідувачів магазинів.
POP [point of purchase] — це маркетинг «у точках покупок», мета якого збільшити продаж товарів під час перебування покупця в магазині. Стратегія спрямована на створення привабливої, затишної та інформативної атмосфери в торговому залі, в якому кожна деталь стимулює покупку.
До основних елементів POP маркетингу відносять:
- вітрини та вивіски;
- акційні пропозиції та знижки;
- дисплеї з продукцією, що стоять окремо;
- промостійки;
- торцеві стелажі;
- шелфтокери, стопери та рекламні воблери;
- банери, брошури, підлогова графіка;
- електронні екрани з характеристиками товарів.
Усі візуальні елементи привертають увагу покупців, стимулюють взаємодію з продукцією, збільшують ймовірність їх зупинки та здійснення покупки.
POS [point of sales] відрізняється від POP маркетингу. POS матеріали сприяють просуванню бренду чи товарів в останні моменти шляху покупця — у касових зонах та пунктах самообслуговування.
POS-матеріали можуть бути представлені різними форматами:
- стійки та настільні дисплеї для товарів;
- інформація про програми лояльності;
- настінні вивіски, таблички або наклейки для кас;
- дисплеї для подарункових карт і сертифікатів.
Попри різницю у стратегічному розміщенні POP та POS матеріалів, їхня мета однакова — підвищити продажі та стимулювати імпульсивні покупки на різних етапах шляху покупця. Разом з тим можна підвищити залученість та лояльність споживачів, зробити бренд чи продукт більш впізнаваним.
Оскільки фізичні магазини поступово трансформуються, перетворюючись на місця, які дарують відвідувачам нові враження, ритейлерам потрібно робити ставку на новий рівень взаємодії зі споживачем. Фахівці Forrester рекомендують створювати спеціально обладнані магазини для поліпшення якості обслуговування та досягнення кращих бізнес-результатів на основі стратегії «6E» [Engage, Emulate, Expand, Empower, Execute, Enable]. Нас цікавить перша “E” — залучення клієнтів.
POP/POS-дисплеї — один з елементів для залучення споживачів та поліпшення якості їх обслуговування у вашому магазині. Таке обладнання виконує цілий комплекс завдань, оскільки воно:
- працює як точка фокусу, керуючи покупцями та привертаючи їх увагу до конкретного товару та бренду;
- виділяє вашу продукцію серед конкурентів;
- впливає на прийняття рішення про покупку;
- підвищує впізнаваність бренду та відображає його ідентичність;
- сприяє імпульсним покупкам;
- створює відчуття терміновості та обмеженості пропозиції;
- допомагає покупцям зробити вибір;
- просуває нову продукцію;
- покращує візуальний мерчандайзинг магазину;
- підвищує якість клієнтського досвіду;
- розповідає історію бренду, встановлює емоційний зв'язок із покупцями;
- підвищує поінформованість про продукт.
Але щоб отримати саме такий результат, необхідно використовувати якісні та оригінальні POP та POS дисплеї. Адже важливо не лише їхнє розташування в місцях з інтенсивним потоком людей. Вирішальне значення мають форма, дизайн, палітра кольорів. Тільки так можна привернути увагу, змусити зупинитися та надихнути на покупки, подарувавши споживачеві приємні враження від шопінгу. Це підвищить якість клієнтського досвіду.
Щоб зробити POP та POS маркетинг економічно ефективним та отримати віддачу від інвестицій, необхідно врахувати декілька аспектів:
- поставити конкретні цілі та завдання програми POP та POS маркетингу. Це може бути просування нового продукту, сезонні знижки, підвищення впізнаваності бренду;
- спланувати терміни та бюджет: навіть якщо це тимчасова акція, у бюджеті необхідно передбачити витрати на проєктування, виробництво, доставку та встановлення POP та POS дисплеїв;
- вибрати надійного партнера. Це впливає на якість торговельного обладнання та терміни реалізації замовлення;
- незвичайні рішення. Один із найнадійніших способів виділитися серед однотипних стелажів. Споживачам подобаються цікаві дисплеї, що запам'ятовуються. Цифрові екрани, контрастні комбінації кольорів, сучасні матеріали, підсвічування дозволяють створювати незвичайні POP і POS дисплеї, запам'ятовуються споживачам, дарують їм новий досвід взаємодії з брендом і підвищують якість обслуговування, що зрештою впливає на рівень продажів.
Брендові POP та POS дисплеї — потужний інструмент візуального мерчандайзингу в мультибрендовому просторі. Команда Ustor виготовляє для своїх замовників обладнання, що допомагає ефективно вирішувати важливі завдання — привертати увагу потенційних покупців та виділяти продукцію серед конкурентів. Оригінальні, практичні та функціональні POP і POS дисплеї, зроблені на замовлення, дозволяють досягати маркетингових цілей.
Унікальне обладнання — одна з точок взаємодії бренду зі своєю аудиторією, яка ефектно презентує продукцію, підвищує впізнаваність та впливає на імпульсивні рішення споживачів. Зв'яжіться з USTOR, і ми реалізуємо ваш проєкт, перетворивши дизайнерські ідеї на унікальне торгове обладнання!
При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер’єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, […]
14-12-2018
Порошкові фарби для торговельного обладнання
Вам не підходять універсальні стелажі, якщо потрібно виділити продукцію в торговому залі. Та й стандартні конструкції не продемонструють ручні інструменти так, як обладнання з перфорованими панелями. Для виділення бренду та […]
29-03-2019
Брендовані стелажі для інструментів [з прикладами]
З 450 рекламних матеріалів в магазині покупці помічають лише 15. Щоб відвідувач звернув увагу на бренд, потрібно подбати про якість стелажів на всіх рівнях: де розміщені POS-матеріали, наскільки вони добре […]
8-02-2019
ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ: ПРИКЛАДИ ВІД ЗАРУБІЖНИХ ДИЗАЙНЕРІВ І КОМАНДИ USTOR
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом