15-08-2019
Колись ефемерні і інноваційні, Pop-up магазини з контейнерів заполонили рітейл по всій земній кулі. Зі звичайних, стандартних металевих контейнерів для морських вантажоперевезень! Тих самих, які сотнями тисяч припадають пилом на портових складах і регулярно курсують по всіх морських торгових шляхах.
Панування на воді їм виявилося недостатньо - тепер вони захоплюють сушу, знайшовши широке застосування в архітектурі. З них роблять не тільки кафе і магазинчики, але й будують цілі офісні будівлі і навіть готелі. Наприклад, на фото нижче - FarmVille Cafe & Homestay в місті Секінчан, Малайзія:
А чому ні? Адже ціни на 20-футові морські контейнери в Україні стартують від 25000 грн. Це якщо брати нові, але для цілей роздрібної торгівлі підійдуть навіть б / у... Їх легко знайти, просто і дешево обслуговувати, транспортувати. Важко придумати більш доступний і універсальний спосіб для експериментів з форматом Pop-up Shop.
Вантажні контейнери використовуються настільки масово і активно, що деякі країни вже відчувають нестачу потужностей для їх обслуговування. Якщо загуглити, можна легко знайти контакти компаній, які займаються виробництвом об'єктів для комерційної нерухомості під замовлення зі стандартних контейнерів на 20 і 40 футів.
На випадок, якщо ви забули, що таке формат Pop-up в ритейлі — це тимчасові магазини, які можуть несподівано виникнути де завгодно і так само швидко зникнути. Раптовість і мобільність — «фішка», завдяки якій їх і порівнюють з однойменними рекламними віконцями, які з’являються в інтернет-браузерах.
У магазинів Pop-up є надприродна здатність оживляти енергію навколо бренду, продукту, роздрібної точки або особливої дати. Коли вони добре управляються і розраховані на клієнтський досвід, вони дають користувачам унікальну можливість оцінити нові продукти і досліджувати бренд наживо.
Pop-up магазини в першу чергу працюють як інструмент швидкого реагування і для експериментів з ринком. З їх допомогою бренди поширюють свій вплив і зміцнюють зв'язки з цільовою аудиторією. Вони недорогі, універсальні, гнучкі, мобільні і тимчасові. Магазин, бутік, кафе, бар, ресторан, івент, галерея, студія, салон, майстерня, промотур — все це легко реалізується в форматі Pop-up Shop.
Які Pop-up рішення в сфері роздрібної торгівлі найбільш популярні:
Приклад: Adidas Pop-up Shop для гри March of Madness Elite 8 в Університеті Канзасу
Приклад: один з магазинчиків eBay, який раптово з’явився десь на просторах США
Приклад: College Tour бренду BeautyKind
Приклад: святковий Frey Easter Holiday Pop-Up Shop
Приклад: ринок Boxpark в East End — східній частині Лондона
Якщо підсумувати всі переваги формату Pop-up, створення таких магазинів з морських контейнерів стає надзвичайно зручним і дешевим. Можливості дизайну і модифікації обмежені лише вашою фантазією і бюджетом, а при необхідності завжди можна знайти вже повністю готове рішення «під ключ».
Це — сьогодення і майбутнє світового рітейлу. Щоб краще відчути потенціал Pop-up магазинів з контейнерів, завершенням цієї статті стане ще більша кількість прикладів з реальної практики зарубіжних рітейлерів.
Pop-up кав'ярня з контейнера:
Торговельний простір Pop-up формату з контейнерів:
Мобільний Pop-up бар з контейнерів:
Цілодобовий продуктовий Pop-up магазин з контейнера:
Pop-up шоурум з контейнерів:
Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]
12-04-2021
Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]
Співпраця Ustor з компанією BabyShop почалося ще в 2017 році, з виробництва серії брендових стелажів Trunki і Tinto. А в 2018 році ми вже адаптували їх брендбук для майбутніх магазинів […]
15-08-2019
Як створювалися стелажі для BabyShop
Продовжуємо тему, порушену глобальним опитуванням Deloitte в 2019 році серед так званих мілленіалів і хоумлендерів — представників поколінь Y і Z. Незадоволені, розбиті і руйнівники Наскільки мілленіали можуть бути «Поколінням […]
6-11-2019
Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 2: що з цим робити маркетологам?
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом