Замовити безкоштовний прорахунок

Pop-up магазини з морських контейнерів захоплюють ринок рітейлу

Pop-up магазини з морських контейнерів захоплюють ринок рітейлу

15-08-2019

Колись ефемерні і інноваційні, Pop-up магазини з контейнерів заполонили рітейл по всій земній кулі. Зі звичайних, стандартних металевих контейнерів для морських вантажоперевезень! Тих самих, які сотнями тисяч припадають пилом на портових складах і регулярно курсують по всіх морських торгових шляхах.

Панування на воді їм виявилося недостатньо - тепер вони захоплюють сушу, знайшовши широке застосування в архітектурі. З них роблять не тільки кафе і магазинчики, але й будують цілі офісні будівлі і навіть готелі. Наприклад, на фото нижче - FarmVille Cafe & Homestay в місті Секінчан, Малайзія:

А чому ні? Адже ціни на 20-футові морські контейнери в Україні стартують від 25000 грн. Це якщо брати нові, але для цілей роздрібної торгівлі підійдуть навіть б / у... Їх легко знайти, просто і дешево обслуговувати, транспортувати. Важко придумати більш доступний і універсальний спосіб для експериментів з форматом Pop-up Shop.

Вантажні контейнери використовуються настільки масово і активно, що деякі країни вже відчувають нестачу потужностей для їх обслуговування. Якщо загуглити, можна легко знайти контакти компаній, які займаються виробництвом об'єктів для комерційної нерухомості під замовлення зі стандартних контейнерів на 20 і 40 футів.

Pop-up магазини зміцнюють зв'язки між покупцем і брендом

На випадок, якщо ви забули, що таке формат Pop-up в ритейлі — це тимчасові магазини, які можуть несподівано виникнути де завгодно і так само швидко зникнути. Раптовість і мобільність — «фішка», завдяки якій їх і порівнюють з однойменними рекламними віконцями, які з’являються в інтернет-браузерах.

У магазинів Pop-up є надприродна здатність оживляти енергію навколо бренду, продукту, роздрібної точки або особливої ​​дати. Коли вони добре управляються і розраховані на клієнтський досвід, вони дають користувачам унікальну можливість оцінити нові продукти і досліджувати бренд наживо.

З якою метою рітейлери використовують Pop-up магазини

Pop-up магазини в першу чергу працюють як інструмент швидкого реагування і для експериментів з ринком. З їх допомогою бренди поширюють свій вплив і зміцнюють зв'язки з цільовою аудиторією. Вони недорогі, універсальні, гнучкі, мобільні і тимчасові. Магазин, бутік, кафе, бар, ресторан, івент, галерея, студія, салон, майстерня, промотур — все це легко реалізується в форматі Pop-up Shop.

Які Pop-up рішення в сфері роздрібної торгівлі найбільш популярні:

  • ІВЕНТ. Найчастіше ми бачимо Pop-up магазини на основі подій для запуску продуктів, швидкої організації присутності бренду на таких заходах, як виставка, фестиваль, конференція і т. д.

Приклад: Adidas Pop-up Shop для гри March of Madness Elite 8 в Університеті Канзасу

  • ТЕСТУВАННЯ РИНКУ. Це Pop-up магазини, орієнтовані на місце розташування. Вони дають можливість досліджувати обсяг і склад трафіку, рівень показників продажів. Бренди, найчастіше франшизи, використовують такий формат, щоб подивитися, чи підходить конкретне місце для розміщення постійного філії / франшизи.

Приклад: один з магазинчиків eBay, який раптово з’явився десь на просторах США

  • CLICKS & BRICKS — інтегрована бізнес-модель, в якій традиційні продажі гармонійно поєднані з E-commerce. Якщо онлайн-бренд хоче розвивати клієнтську базу і розвиватися оффлайн, він влаштовує промотур в форматі Pop-up.

Приклад: College Tour бренду BeautyKind

  • СЕЗОННІ ПРОДАЖІ продуктів і послуг, які зазвичай купують в певну пору року. Пляжний одяг, новорічні прикраси, санчата, валентинки, грим і костюми для Хеллоуїна. Pop-up магазини дозволяють компаніям, які спеціалізуються на одному або декількох сезонних продуктах, використовувати торговий простір (і платити за його оренду) тільки в ті місяці, які мають сенс для ведення такого бізнесу.

Приклад: святковий Frey Easter Holiday Pop-Up Shop

  • УПРАВЛІННЯ КОМЕРЦІЙНОЮ НЕРУХОМІСТЮ. Власники торгових площ можуть використовувати Pop-up рішення з вантажних контейнерів як термінову міру при реагуванні на різке зростання вакансій. За цих обставин власники торгової нерухомості будуть здавати в оренду порожні приміщення в своїх торговельних центрах, багатофункціональних комплексах, для базування тимчасових магазинів або інкубатора під запуск місцевих стартапів.

Приклад: ринок Boxpark в East End — східній частині Лондона

Вантажні контейнери — ідеальне рішення для Pop-up

Якщо підсумувати всі переваги формату Pop-up, створення таких магазинів з морських контейнерів стає надзвичайно зручним і дешевим. Можливості дизайну і модифікації обмежені лише вашою фантазією і бюджетом, а при необхідності завжди можна знайти вже повністю готове рішення «під ключ».

Це — сьогодення і майбутнє світового рітейлу. Щоб краще відчути потенціал Pop-up магазинів з контейнерів, завершенням цієї статті стане ще більша кількість прикладів з реальної практики зарубіжних рітейлерів.

Pop-up кав'ярня з контейнера:

Торговельний простір Pop-up формату з контейнерів:

Мобільний Pop-up бар з контейнерів:

Цілодобовий продуктовий Pop-up магазин з контейнера:

Pop-up шоурум з контейнерів:

Читайте також

Про компанію Компанія Ustor понад 15 років на ринку українського ритейлу. За час свого розвитку фірма реалізувала безліч мережевих проєктів в сегментах non-food ритейлу: Fashion, Kids, Sport, DIY та ін. […]

17-08-2018

Сергій Залкін: «Орієнтація на клієнта та реалізація його сміливих ідей — наш головний інтерес»

Серійні рішення з кожним роком користуються все більшим попитом серед власників торгового бізнесу. Це зрозуміло: таке обладнання взаємозамінне і зазвичай виробляється істотно швидше будь-яких кастомізованих аналогів. Така гнучкість особливо цінується […]

11-10-2021

Мобільність і універсальність серії RAF на прикладі проекту OnePrice 2020

Команда Ustor зібрала в новому випуску дайджесту найцікавіші новини про те, що сталося і змінилося на фронті роздрібної торгівлі! Парковки для авто на дахах ТРЦ На початку липня 2019 року […]

15-08-2019

Український і міжнародний рітейл: цікаве за червень