12-04-2019
Всім привіт! Ми продовжуємо наш дайджест новин ритейлу і зібрали для вас все найцікавіше за минулий березень — в Україні та у світі.
Україна — топ-гравець на світовому ринку у напрямку м'яса свійської птиці! За словами аналітиків, у 2018 році українським компаніям вдалося експортувати близько 326,7 тисячі тонн курятини на загальну вартість понад 506,6 мільйона доларів США.
Основними споживачами української курочки стали: Нідерланди, Саудівська Аравія, Ірак і Словаччина. В основному вони закуповували морожені тушки, крильця, а також охолоджене та заморожене філе, чверті. Як заявила Польща, її курятина відчутно дорожче, ніж українська, а тому ми маємо перевагу на світовому експортному ринку.
Україна входить в Топ-4 країн світу за темпами збільшення кількості безконтактних платежів. Сюди відносяться транзакції через карти Mastercard, смартфони, смарт-годинник і браслети.
Таким чином, за словами директора з розвитку Mastercard в Україні Юрія Батхіна, українці обігнали країни ЄС, в яких NFC-платежі з'явилися набагато раніше: Польщу, Канаду, і т.д. Число транзакцій через смартфони виросло в 90 разів, і на 25% збільшується щомісяця число підключених пристроїв для безконтактних платежів.
За даними на початок лютого, середня заробітна плата українців, які працюють у сферах роздрібної та гуртової торгівлі, знизилася на 12,8% в порівнянні з даними на кінець грудня. У січня 2019 вона склала близько 9622 гривень. Однак, незважаючи на падіння доходів працівників ритейлу, їх зарплати й надалі залишаються вище середньо українських.
За даними УНН на січень-березень 2019 року, в порівнянні з аналогічним кварталом 2018 року, товарообіг між Європейським Союзом і Україною зріс на цілих 6% — а це майже 11,149 мільярда доларів США.
Український імпорт з ЄС за перший квартал 2019 був збільшений в середньому на 9%, тоді як експорт в ЄС зріс майже на 3%, що склало суми в 5,909 і 5,240 мільярдів доларів відповідно. Дефіцит зовнішньої торгівлі України та країн Європейського Союзу досяг позначки в 669 мільйонів доларів.
Проте, за даними УКРІНФОРМ за січень-березень 2019 року товарообіг між ЄС і Україною був знижений на 5%, що становить близько 4,3 мільярда доларів.
Що стосується країн СНД, то за перший квартал 2019 український імпорт знизився на 4% (2,785 млрддол.), Експорт впав на 6% (1,515 млрддол.), А дефіцит зовнішньої торгівлі досяг суми в 1,27 мільярда доларів США.
В цілому зовнішній товарообіг за січень-березень цього року зріс на 8% (+25,937 млрддол.); український експорт збільшений на 7% (12,272 млрддол.), а імпорт — на 8% (13,666 млрддол.). Дефіцит зовнішньої торгівлі склав суму в 1,394 мільярда доларів.
Nike утримує позиції найдорожчого бренду одягу в усьому світі, збільшивши свою вартість на 16% в порівнянні з 2018 роком. Досягти цього вдалося шляхом постійного зростання продажів в країнах Європи, Африки, Близького Сходу, а також в Китаї.
Основними суперниками Nike залишається Adidas, вартість якого зросла на 17%, і Zara, також збільшив свою вартість на 6% в порівнянні з минулим роком, потіснивши тим самим бренд H&M.
Єврокомісія заявила, що Google виходить за рамки чесної конкуренції у сфері онлайн-реклами вже 10 років. І знову оштрафувала — на суму в 1,49 мільярда євро. За два роки це вже третій такий штраф, який Google платить європейському антимонопольному регулятору за антиконкурентні контракти зі сторонніми сайтами
Світові тютюнові кампанії програли суд провінції Квебек — пише MarketWatch. Канадський апеляційний суд підтримав постанову, згідно з яким такі тютюнові компанії-гіганти як Philip Morris International, а також British American Tobacco і Japan Tobacco повинні заплатити жителям Квебека 15,6 мільярда канадських доларів.
Це черговий етап у двох справах, що ведуться ще з 1998 року. В обох справах позивачами виступає близько 100 тисяч жителів канадської провінції. Суть звинувачення — тютюнові компанії недостатньо інформують людей про ті ризики, які містить в собі куріння сигарет. Частина грошей вже переведена в спеціальний фонд, але суд поки не поспішає задовольняти вимоги жителів провінції почати виплати з цих коштів.
Найгіршою новиною ритейлу за лютий, на думку редакції, стало подорожчання сала майже на цілих 14% в порівнянні з минулим 2018. За даними на 5 березня, 1 кілограм сала обходився українцям в середньому в 132 гривні 30 копійок, що на 13,8% дорожче ніж в минулому році.
Такими були новини ритейлу в Україні та світі за лютий-березень 2019. Залишайтеся з нами!
Команда Ustor зібрала в новому випуску дайджесту найцікавіші новини про те, що сталося і змінилося на фронті роздрібної торгівлі! Парковки для авто на дахах ТРЦ На початку липня 2019 року […]
15-08-2019
Український і міжнародний рітейл: цікаве за червень
Коли товари у магазині розміщенні з розумом — це інколи працює краще, ніж реклама. Компанія Ustor спеціалізується на тому, щоб підібрати та створити правильні конструкції для розкладки продукції. Це не […]
15-08-2019
Як обрати форму та колір для торговельного обладнання [стелажі, вітрини, прилавки]
Власник бізнесу може прописати в Google запит, на кшталт «купити торгове обладнання», із сотні посилань вибрати одну компанію та отримати свої стелажі через 3 дня. Можливо, вони навіть впишуться у […]
22-03-2019
Історія виробництва стелажів для бренду Vitals
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом