Замовити безкоштовний прорахунок

Кейс № 4. Медійний стелаж.

Кейс № 4. Медійний стелаж.

1-12-2015

При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку - «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями підійшла і рррраз ... і все готово!». Звичайно, вимога замовника для нас - закон, але не скрізь їх вдається реалізувати.

Ми вирішили подумати над ідеєю "універсального брендування". І реалізували її за допомогою монітора. Тепер цій дівчинці потрібно всього-на-всього включити монітор і завантажити необхідний ролик з флешки. А далі самі собою прийшли додаткові функції - продумали як можна завантажити рекламний контент не в кожному окремому стелажі, а централізовано з офісу. Погодьтеся, це ж дуже зручно, коли таких стелажів кілька в різних точках. Реалізували можливість з офісу контролювати кількість покупців, які зацікавилися товаром на стелажі, і кількість товару на полицях. А ще, незвичайний вид, для стандартного металевого стелажа, сам по собі увагу привертає.

 

Читайте также

Euroshop – найбільша світова виставка в галузі обладнання, технологій та маркетингу в ритейлі. У 2017 кількість учасників і відвідувачів побило всі рекорди за 50 років існування заходу: 18 виставкових залів, […]

13-03-2017

СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ

Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]

5-02-2019

Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла

Щороку рітейл-компаній відкривають все більше і більше нових магазинів. У цій статті ми підведемо підсумки за 2019 рік і розповімо, скільки нових точок було введено в експлуатацію найбільшими торговими мережами […]

2-03-2020

Рекорди 2019 року. Скільки точок відкрили великі українські мережі