25-02-2019
Магазини «без кордонів», поділ на зони за кольорами, дисплеї з інформацією про новинки... Бренди змінюють свої торгові точки заради покупців. Щоб кожному, хто зайде в магазин, було приємно перебувати в ньому, а покупки приносили емоційне задоволення. Компанії з нуля розробляють дизайн-проекти, доповнюють зали фуд-кортами та м'якими меблями, моніторять та впроваджують власні додатки для примірки взуття та мейк-апу. Команда Ustor відшукала 16 найцікавіших і незвичайних магазинів, в які клієнти йдуть не тільки за продуктами, але й за класними фото та новими емоціями.
14 лютого в Києві відкрився торгово-розважальний простір MyPlay. Дизайн приміщення виконаний у фірмових відтінках, одну стіну в магазині замінюють панорамні вікна. Магазин розділений на зони: VR-зона для тестування роботів і гаджетів, кава-зона, басейн з кульками, простір для ігор і упаковки подарунків. Особливість всіх точок MyPlay — лазерний тунель. А в новому приміщенні ще й збільшили площу та кількість «коридорів» цього «атракціону».
У кожному відділі є іграшки, які можна протестувати прямо в залі. Дитина може взяти кілька моделей навушників, послухати в них улюблений трек і вибрати той товар, який подобається. Крім іграшок, тут причаїлися розумні роботи. Пральна машина вміє розмовляти та виконувати команди на 3 мовах. Тут також встановили віртуальну полицю — відвідувач може замовити товар, якого немає в конкретному магазині, або просто пограти.
У Львові відкрився концептуальний бутик Brocard Niche Bar. У дизайні заміксували кілька стилів: лофт і скандинавський мінімалізм. Дизайнери поєднали простоту та витонченість, акцентували увагу на унікальну продукцію. На території площею 152 кв. м вмістилася нішева парфумерія від Amouroud, Atelier Cologne, Escentric Molecules, Esteban та інших.
3. Pedder on Scotts
Спортивний магазин розділений на 7 зон за кольорами, щоб відвідувачеві було простіше орієнтуватися в приміщенні. У конструкціях поєднується метал, скло та дерево, пристінні стелажі стоять поряд з острівними конструкціями.
4. Dior
У Мехіко відкрився бутік бренду Dior, дизайн якого розробив американський архітектор Пітер Марино. Кожен стелаж виконаний з преміальних матеріалів, а декор заслуговує на особливу увагу. Для примірки взуття стоїть м'який пуф в формі конюшини, а в стіну вмонтована відеопанель.
5. Ferrari
Характер бренду відбивається не тільки у фірмових відтінках, але й в розкішній обробці та матеріалах. У дизайні присутні динамічні лінії, які асоціюються з гоночними автомобілями. На території магазину крім брендової продукції також розмістилися 3 авто, щоб кожен міг перевірити свої навички водіння на віртуальній трасі.
6. Lacoste
Перед дизайнерами DesignLSM стояло завдання створити такий концепт, в якому кожен квадратний метр був би задіяний. У магазині площею 85 кв. м вся увага дістається товарам. Плоскі вітрини, звичайні бетонні світильники, дерев'яна підлога — жодна з деталей не перетягує на себе погляди покупців.
7. Charming Charlie
Концептуальний дизайн виконаний у фірмових кольорах магазину. Щоб візуально розділити на зони, асортимент розташований в торговому приміщенні за кольорами. Тут пристінні стелажі стоять поряд з острівними конструкціями, а атмосферу доповнюють кулясті люстри та дзеркала. Яскраві вивіски контрастують з білими стінами та меблями, класичний паркет підкреслює створену розкіш.
8. Chicago Blackhawks
Спортивний магазин американського хокейного клубу виконаний в білому кольорі, доповнений динамічними екранами та символікою. По приміщенню розставлені скульптурні фігури, виконані на замовлення, до стелі підвішена незвичайна люстра з ковзанами. У торговому залі є сенсорний екран з камерою та зеленим фоном, щоб кожен відвідувач міг зіграти на полі разом із знаменитою командою.
9. Магазин авіакомпанії Dufry
Проект дьюті-фрі в аеропорту Бразилії — це мікс європейських концепцій і орієнтація на мандрівника. В інтер'єрі використовували стилістику літаків і подорожей: вікна імітують ілюмінатори, для покупок передбачені спеціальні багажні візки.
10. Oasis
У приміщенні в класичному стилі ви знайдете не тільки магазин, але й манікюрний і педікюрний арт-салон, кафе. Це такий собі георгіанський дворик з різними за формою та кольором стільцями і столиками, зі шпалерами, прикрашеними бабками.
11. IІ Gufo
Італійський бренд займається реалізацією дитячого одягу. Свій магазин компанія оформила в скандинавському стилі, доповнила інтер'єр дерев'яними полицями та тумбами. Дизайнери створили інсталяцію а-ля дитяча кімната, всі меблі та стелажі виготовлені з природних матеріалів. Концепція візуалізує філософію компанії, основне місце в якій відводиться природі та дітям.
12. Step by Step
У невимушеній дизайн-концепції простір зоновано за допомогою кольору ітаматеріалів, а в якості незвичайного доповнення — вітрина з ляльками. Щоб не відволікати відвідувача від одягу, інтер'єр виконаний з натуральної сировини та матеріалів. Для демонстрації суконь, футболок, сорочок тут стоять чорні дерев'яні шафи та звичайні металеві поперечини.
13. Магазин-майстерня Oilily
Флагманський бутік відображає концепцію: «Жінка, все життя якої, витвір мистецтва». Дизайн інтер'єру доповнюють унікальні світильники для підсвічування одягу, конструкції з табуреток, підвішені до стелі манекени.
14. Nike+Run Club Omotesando
Магазин спортивного бренду — це не просто торгівельна точка, це місце, де фанати здорового способу життя можуть обговорити переваги нових кросівок. Двоповерхове приміщення виконано у футуристичному стилі. У приміщенні відвідувачі можуть проконсультуватися з приводу бігових навантажень, індивідуальних занять, змінити образ під контролем стиліста. Також тут є дизайн-студія з пошиття футболок і майстерня з виготовлення взуття.
15. Adidas Originals
Дизайн-проект спортивного магазину передає традиційний характер компанії та відображає сучасний спосіб життя покупців. Тут зібрані квадратні крісла, яскраві килими з орнаментом, меблі з 70-х. На стінах біла плитка та копії малюнків Дейнеки [його роботи прикрашають станції київського метро]. Дизайн розробила російська студія Stereotactic.
16. PUMA Black Label
Концептуальний магазин відрізняється простотою та функціональністю. Чорні стелажі привносять в інтер'єр універсальні нотки, а дзеркальні панелі візуально розширюють простір. Стіни прикрашають ефектні графіті в японському стилі.
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
У 2019 році роздрібна торгівля перейде в новий формат, в якому немає місця стандартному мисленню і звичайним стелажам. На зміну їм приходять вбудовані сенсорні модулі, екрани, замовлення через інтернет, цифрові […]
25-12-2018
Технології в дизайні торговельних приміщень: тренди на 2019 рік
Колись ефемерні і інноваційні, Pop-up магазини з контейнерів заполонили рітейл по всій земній кулі. Зі звичайних, стандартних металевих контейнерів для морських вантажоперевезень! Тих самих, які сотнями тисяч припадають пилом на […]
15-08-2019
Pop-up магазини з морських контейнерів захоплюють ринок рітейлу
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом