12-04-2021
Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових просторів. Натуральні фактури, грубі форми, природні матеріали — все це було втілено в нашому «карантинному» проєкті для постійного клієнта «Всі. Свої».
Проект «Всі. Свої» був заснований 6 років тому, і спершу це був мультибрендовий магазин одягу, взуття й аксесуарів від українських виробників. Зараз у компанії шість типів маркетів:
Через рік після запуску компанією було відкрито найбільший у світі магазин українських брендів, де було представлено понад 250 виробників. У 2018 році відкрився магазин-сусід на Хрещатику, 34. У ньому було зібрано 150 виробників домашнього декору та інтер'єру, продукція котрих презентувалась саме на стелажах і обладнанні виробництва Ustor.
Відтоді триває наше продуктивне співробітництво.
Весь цей час компанія розвивалася, і зараз це найбільша платформа українських брендів, що відкриває багато нових точок, а також активно розвиває онлайн-продажі.
Карантин вплинув на ринок ритейлу, але багато компаній сприйняли обмеження не як проблему, а як можливість для переобладнання і запуску нових торговельних просторів. Так, у вересні 2020 року було відкрито новий магазин компанії в Retroville.
Устаткування для цього магазину команда Ustor реалізувала та змонтувала на основі брендбуку від idnt. Завданням команди було створити функціональні й довговічні стелажі, які допоможуть правильно розділити та презентувати товарні групи, а також маніфестують вільний дух, філософію «Всі. Свої ».
В роботі акценти розставлені на eco-friendly трендах: всі елементи виконані з матеріалів, які підлягають повторному переробленню. Розробниками концепту магазину була обрана базова фактура з фанери в поєднанні з грубим металевим каркасом.
Для стелажів з фасадом була створена перфорація, яка робить фон цікавішим з точки зору дизайну, при цьому не відволікаючи від презентації товарів.
З точки зору стилю важливо було об'єднати екологічність з лофтовими елементами, щоб отримані конструкції гармонійно вписувалися в інтер'єр торгового приміщення.
Команда Ustor намагалась зробити таке торгове обладнання, яке можна переміщати у рамках загальної дизайн-ідеї. Це доречно в разі зміни асортименту або загальної концепції зонування.
Є кілька очевидних висновків, які можна зробити на основі проєкту «Всі. Свої» зразка 2020. Перш за все, важливо, щоб торгове обладнання спряло продажам, а не перетягувало на себе увагу потенційних клієнтів. Цікаві елементи потрібні, але вони повинні підкреслювати важливі зони, а не відвертати увагу аудиторії.
Універсальність і практичність — необхідні характеристики будь-якого торгового об'єкта. Вони оптимізують бюджет і дають достатньо простору для маркетингових тестів. Також вони не прив'язані до конкретного приміщення, і можуть бути повторно використані в разі розширення, ремонту або переїзду.
Екологічність — нова етична реальність для соціального життя і бізнесу, яка знаходить все більше послідовників. Опитування показують, що понад 38% респондентів в Західній Європі оцінюють наслідки споживання і надають перевагу матеріалам, що підлягають повторному переробленню. Ця тенденція активно розгортається і в Україні: споживач все частіше віддає перевагу багаторазовим шоперам, екологічному пакуванню та іншим елементам розумного споживання.
І пам’ятайте про гармонію: створюйте простір, а не стелажі.
Короткий екскурс в історію роздрібної торгівлі США і багатофункціонального проектування даунтаунів Даунтаун Нью-Йорка, Манхеттен — один з найстаріших і найбільших ділових центрів у світі, сфотографований з висоти пташиного польоту: у […]
6-11-2019
Як розвиток рітейлу впливав на головні вулиці і ділові райони США
Важко передбачити, яким стане світ майбутнього. Зміни оточують нас вже зараз і активно впроваджуються у наше життя. 21 сторіччя змінюється настільки швидко, що стає все складніше стежити за всіма інноваціями. […]
6-11-2019
Магазини майбутнього: які зміни можуть статися у рітейлі до 2040 року
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом