1-02-2022
Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку.
За минулі кілька років індустрія моди перекинулася з ніг на голову: прибуток традиційних торгових точок катастрофічно впав, а онлайн-продажі різко зросли. Перехід до Digital, на який у нормальних умовах могли б піти роки, багатьма ритейлерами був завершений лише за кілька місяців! Це забезпечило компаніям, які вже посіли сильні позиції в інтернеті, ще більшу перевагу над конкурентами, у яких до цифри «руки не дійшли».
З іншого боку, ті, хто цього вчасно не зробив, часто щосили намагалися пристосуватися до буму онлайн-покупок, не жертвуючи якістю обслуговування. З'явилися нові моделі поведінки споживачів та попит на технологічні інновації. Моделі шахрайства також змінилися, довівши, що технологія запобігання та адаптовані рішення на основі даних стали необхідністю в сьогоднішньому ландшафті e-commerce.
Щоб краще орієнтуватися та бути готовими до змін у цифровому сегменті Fashion-ритейлу, пропонуємо ознайомитись з ключовими результатами останнього дослідження Riskified, яке ми адаптували та публікуємо спеціально для вас!
У звіті Riskified досліджується динаміка Fashion-ритейлу у 2021 році, розглядаються нові виклики омніканальності, переваги альтернативних методів оплати, а також важливість безперешкодного обслуговування для залучення та утримання клієнтів.
Riskified — одна з найбільших публічних компаній у сфері кібербезпеки електронної комерції з 2012 року. Надає SaaS-технологію запобігання шахрайству та повернення платежів на основі поведінкового аналізу, еластичного зв'язування, виявлення проксі та машинного навчання.
Рівень конверсії онлайн-магазинів в залежності від доступних способів оплати
Рівень конверсії онлайн-магазинів в залежності від доступних способів доставлення
Загальний рівень покинутих кошиків
Різні методи оплати показали різні рівні спроб електронного шахрайства
У другому кварталі 2020 року загальний рівень електронного шахрайства зріс менш ніж на 1% у порівнянні з першим
Різниця в загальному рівні шахрайства при прискореному та не прискореному доставленні
Як би e-commerce не витісняв традиційні роздрібні магазини, на думку McKinsey онлайн-продажі все ще менш прибуткові. Зі зрозумілих причин не відчуваючи подібних проблем з доставленням, поверненням або шахрайством, фізичні торгові точки так само пропонують якісно інший клієнтський досвід та обслуговування.
Пристосуватися до нових вимог та обмежень, а також не знижувати планку офлайн-сервісу ритейлерам допоможе професійне обладнання!
Власне сучасне виробництво та досвідчена конструкторська команда дозволяють нам реалізувати проєкти будь-якої складності, в тому числі у тісній взаємодії з дизайнерами замовника, або за вашими ідеями, ескізами, кресленнями, брендбуком.
Фахівці Ustor знають болі та потреби українського ритейлу та допоможуть реалізувати вам будь-яке рішення для магазину, від креслень до монтажу, щоб забезпечити вашим покупцям емоційну залученість та бажання повернутися!
Яскравими прикладами робіт в Україні, що зроблені у повній візуальній, функціональній та текстурній відповідності до брендбука замовника, стали магазини Антошка, а також торгові точки двох міжнародних брендів — 4F та Інтерспорт:
Інтерспорт
4F
Антошка
Знайдіть оптимальний баланс між онлайн– та офлайн-обслуговуванням
Оскільки більше користувачів, ніж будь-коли, прагнуть здійснювати покупки по улюблених каналах, Fashion-індустрія має всі шанси встановити нові стандарти взаємодії з клієнтами.
Дізнайтеся про переваги своїх клієнтів щодо форм оплати та доставлення
Сьогоднішні онлайн-споживачі хочуть більшої гнучкості та свободи вибору, коли справа доходить до способів оплати та доставлення, що робить оформлення замовлення невіддільною частиною шляху до покупки.
Виправдовуйте очікування!
Тому що пропозиція безперешкодної та зручної взаємодії від першого кліку до виконання замовлення — найкращий спосіб забезпечити залученість, лояльність та утримання цільової аудиторії вашого бізнесу.
Останні кілька років серед клієнтів простежується висхідний тренд на екологічне споживання і здорове харчування. Карантин змусив багатьох з нас більш серйозно ставитися до свого здоров’я і стежити за складом і […]
11-10-2021
Eco-тренди в ритейлі 2021 року
При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку – «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями […]
1-12-2015
Кейс № 4. Медійний стелаж.
За останні три роки ритейл пережив грандіозні зміни. Спочатку пандемія COVID-19 змінила поведінку споживачів, які активно почали користуватись послугами онлайн-магазинів. Так, обсяг продажів Amazon за 2020 рік збільшився на 38% […]
20-12-2023
Тренди ритейлу 2024 — які тенденції пануватимуть у наступному році?
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом