Замовити безкоштовний прорахунок

«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified

«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified

1-02-2022

Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку.

За минулі кілька років індустрія моди перекинулася з ніг на голову: прибуток традиційних торгових точок катастрофічно впав, а онлайн-продажі різко зросли. Перехід до Digital, на який у нормальних умовах могли б піти роки, багатьма ритейлерами був завершений лише за кілька місяців! Це забезпечило компаніям, які вже посіли сильні позиції в інтернеті, ще більшу перевагу над конкурентами, у яких до цифри «руки не дійшли».

З іншого боку, ті, хто цього вчасно не зробив, часто щосили намагалися пристосуватися до буму онлайн-покупок, не жертвуючи якістю обслуговування. З'явилися нові моделі поведінки споживачів та попит на технологічні інновації. Моделі шахрайства також змінилися, довівши, що технологія запобігання та адаптовані рішення на основі даних стали необхідністю в сьогоднішньому ландшафті e-commerce.

Щоб краще орієнтуватися та бути готовими до змін у цифровому сегменті Fashion-ритейлу, пропонуємо ознайомитись з ключовими результатами останнього дослідження Riskified, яке ми адаптували та публікуємо спеціально для вас!

E-commerce, fashion, retail 2021

У звіті Riskified досліджується динаміка Fashion-ритейлу у 2021 році, розглядаються нові виклики омніканальності, переваги альтернативних методів оплати, а також важливість безперешкодного обслуговування для залучення та утримання клієнтів.

Riskified — одна з найбільших публічних компаній у сфері кібербезпеки електронної комерції з 2012 року. Надає SaaS-технологію запобігання шахрайству та повернення платежів на основі поведінкового аналізу, еластичного зв'язування, виявлення проксі та машинного навчання.

Електронна комерція в Fashion-ритейлі — підсумки 2021

  • У швейній галузі США загальний спад продажів становив 12%, тоді як онлайн-продажі зросли на 30%.
  • Очікується, що на моду припадатиме майже 10% абсолютного зростання продажів eTail у період з 2020 по 2025 рік.
  • Споживачі, яких стримувала пандемія, стали комфортніше робити покупки через нетрадиційні канали (у мобільних додатках, соціальних мережах тощо).

E-commerce, fashion, retail 2021

Рівень конверсії онлайн-магазинів в залежності від доступних способів оплати

  • Щоб виділитись, продавці повинні пропонувати унікальний досвід та особисту взаємодію (наприклад, додавати більше можливостей для спілкування в онлайн-каналах). Мета: просування досвіду користувача за допомогою технологічних засобів.
  • Перехід до інтернету змусив продавців прискорити багатоканальне планування: 83% керівників підприємств вважають, що омніканальність ефективніша, ніж традиційний метод продажів, у порівнянні з 54% у квітні 2020 року (за даними McKinsey).
  • 62% покупців з більшою ймовірністю будуть здійснювати покупки в Інтернеті, якщо зможуть за потреби безперешкодно повернути свої товари до магазину.

E-commerce, fashion, retail 2021

Рівень конверсії онлайн-магазинів в залежності від доступних способів доставлення

  • Такі заходи, як використання доповненої та віртуальної реальності, щоб приміряти модні речі, можуть допомогти розв'язати наступну проблему — категорія одягу та взуття є однією з найповертаніших.
  • До 70% відхилених замовлень є законними.
  • Можливість приймати миттєві та автоматизовані рішення без ручної перевірки може допомогти продавцям диверсифікувати варіанти оплати без створення нових вразливостей.

E-commerce, fashion, retail 2021

Загальний рівень покинутих кошиків

  • Традиційний процес онлайн-оформлення замовлення займає в середньому 22 кліки. Інтеграція з електронним гаманцем може конвертувати клієнта за допомогою лише одного!
  • На цифрові гаманці, такі як PayPal та AliPay, припадало 44,5% світових комерційних продажів у 2020 році, що майже в 6 разів більше, ніж 6,5% у 2019 році. Причому більшу частину цього зростання внесли китайські споживачі.
  • Очікується, що до 2024 року цифрові гаманці забезпечуватимуть 51,7% усіх світових комерційних транзакцій.

E-commerce, fashion, retail 2021

Різні методи оплати показали різні рівні спроб електронного шахрайства

  • Звіт PYMNTS показав, що споживачі покоління Z і міленіали витрачали б на замовлення на 44% і 72% більше відповідно, якби BNPL («Buy Now Pay Later» — купуй зараз сплачуй потім) пропонувався як варіант оплати.
  • Очікується, що частка ринку BNPL зросте з 2,1% у 2020 році до 4,2% до 2024 року. Європа випереджає тенденцію з прогнозованим стрибком з 7,4% до 13,6%; Північна Америка відстає від кривої з 1,4 до 4,5%.
  • Очікується, що до кінця 2021 року 2,14 мільярда людей робитимуть принаймні частину своїх покупок в інтернеті.

E-commerce, fashion, retail 2021

У другому кварталі 2020 року загальний рівень електронного шахрайства зріс менш ніж на 1% у порівнянні з першим

  • В опитуванні генерального директора KPMG 2021 Outlook Pulse, в ході якого було вивчено лідерів ринку в 11 ключових географічних регіонах, 56% респондентів заявили, що вони зосереджені на створенні бездоганної цифрової взаємодії з клієнтами.
  • Опитування споживачів, проведене в 7 країнах, показало, що 29% з більшою ймовірністю здійснять покупку, якщо шопінг буде цікавим, тоді як 43% заявили, що швидкий та простий процес оформлення замовлення спонукає їх купувати продукт в інтернеті.
  • Одним зі способів доставлення, який отримав бум через проблеми соціального дистанціювання, став BOPIS («Buy Online, Pickup in Store» — покупка онлайн із самовивозом з магазину), популярність якого в США у 2020 році зросла на 106,9%.

E-commerce, fashion, retail 2021

Різниця в загальному рівні шахрайства при прискореному та не прискореному доставленні

  • За прогнозами, у 2021 році на BOPIS буде припадати 9,9% всіх роздрібних продажів електронної комерції в США, при цьому понад 150 мільйонів людей зроблять хоча б одне замовлення BOPIS цього року.
  • Очікується, що Fashion-ритейл забезпечуватиме майже десяту частину абсолютного зростання продажів електронної комерції в період з 2020 по 2025 рік.

Традиційні магазини одягу

Як би e-commerce не витісняв традиційні роздрібні магазини, на думку McKinsey онлайн-продажі все ще менш прибуткові. Зі зрозумілих причин не відчуваючи подібних проблем з доставленням, поверненням або шахрайством, фізичні торгові точки так само пропонують якісно інший клієнтський досвід та обслуговування.

E-commerce, fashion, retail 2021

Пристосуватися до нових вимог та обмежень, а також не знижувати планку офлайн-сервісу ритейлерам допоможе професійне обладнання!

Власне сучасне виробництво та досвідчена конструкторська команда дозволяють нам реалізувати проєкти будь-якої складності, в тому числі у тісній взаємодії з дизайнерами замовника, або за вашими ідеями, ескізами, кресленнями, брендбуком.

Фахівці Ustor знають болі та потреби українського ритейлу та допоможуть реалізувати вам будь-яке рішення для магазину, від креслень до монтажу, щоб забезпечити вашим покупцям емоційну залученість та бажання повернутися!

Яскравими прикладами робіт в Україні, що зроблені у повній візуальній, функціональній та текстурній відповідності до брендбука замовника, стали магазини Антошка, а також торгові точки двох міжнародних брендів — 4F та Інтерспорт:

E-commerce, fashion, retail 2021

Інтерспорт

E-commerce, fashion, retail 2021

4F

E-commerce, fashion, retail 2021

Антошка

Висновки

Знайдіть оптимальний баланс між онлайн– та офлайн-обслуговуванням

Оскільки більше користувачів, ніж будь-коли, прагнуть здійснювати покупки по улюблених каналах, Fashion-індустрія має всі шанси встановити нові стандарти взаємодії з клієнтами.

Дізнайтеся про переваги своїх клієнтів щодо форм оплати та доставлення

Сьогоднішні онлайн-споживачі хочуть більшої гнучкості та свободи вибору, коли справа доходить до способів оплати та доставлення, що робить оформлення замовлення невіддільною частиною шляху до покупки.

Виправдовуйте очікування!

Тому що пропозиція безперешкодної та зручної взаємодії від першого кліку до виконання замовлення — найкращий спосіб забезпечити залученість, лояльність та утримання цільової аудиторії вашого бізнесу.

Читайте также

Завдання: Розробити конструкцію, яка б дозволила демонструвати автомобільні акумулятори на майданчиках АЗС Рішення: Розробка легкої в транспортуванні конструкції, для забезпечення переміщення вранці з приміщення на вулицю, а ввечері – назад. […]

29-09-2015

Кейс № 1. Конструкція для демонстрації акумуляторів

Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять […]

19-04-2019

Цифрові технології: тестування, впровадження та «провал»

Завдання: Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів Рішення: Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво […]

18-11-2015

Кейс № 3. Стелаж для інструмента