28-04-2021
Пандемія змінює наш спосіб життя та звички, зокрема купівельні. 2020 року інтернет-продажі склали $189 млрд. Це на 33% більше, ніж 2019-го.
Ритейл гнучко реагує на запити аудиторії, і можна прогнозувати зростання онлайн-продажів. Такий стан справ активно впливає і на офлайн: змінюються формати й підходи. Розповідаємо про 5 тенденцій ритейлу у 2021 році.
Купити, орендувати, оформити підписку або придбати вживаний товар? Тепер це рішення повністю залежить від клієнта. Подібний вибір уже дають Macy's, Walmart, Nordstrom та інші світові ритейли.
Так компанії не тільки підлаштовують бізнес-модель під запити нескінченної черги локдаунів, а й дбають про свою аудиторію. Наприклад, даючи людині змогу не купувати за повну вартість товар, яким він скористається кілька разів.
Торгові площі й вітрини будуть перетворюватися на місця для виконання онлайн-замовлень. Це допоможе стати мобільнішими, а також розв'язати проблему з оплатою оренди й технічного забезпечення.
Компанія Apple уже використовує роздрібні магазини для обробки онлайн-замовлень. Хоч цей крок був зроблений до всесвітньої пандемії, зараз це допомагає їй утримувати лідерські позиції.
Електронна комерція набирає обертів, але найближчими роками фізичні магазини не зникнуть. Що точно буде — це нові концепції та формати звичних торгових майданчиків. Вдалий приклад — Walmart. Американська мережа оголосила про трансформацію понад двохсот суперцентрів на магазини, які, скоріше, будуть нагадувати аеропорти. Більше вільного простору, більш помітні вивіски, безконтактні каси й багато іншого.
Поєднання фізичних магазинів і онлайн-платформ створить гібридну модель ритейлу. Магазини нового формату дадуть змогу покупцям спочатку випробувати товар, а потім здійснити онлайн-замовлення. Гарний приклад — Canada Goose з арктичною кімнатою, де компанія відтворила реальні умови зими за полярним колом.
Партнерство з сервісами доставлення дасть ритейлу змогу заощадити на відправленні товарів. Ми вже можемо бачити разючі результати співпраці таких компаній, як FedEX, Amazon і UPS, із сервісами «останньої милі».
Це найкращий варіант під час пандемії — коли часом попит на доставлення перевищує пропозиції. Паралельно з тенденцією «останньої милі» закрити потребу швидко отримувати товари допоможуть представники гіг-економіки. Люди, які мають велосипед або автівку, вже побічно допомагають покращувати сервіс офлайнових торгових точок.
Ритейли частково переведуть комунікацію у формат відеодзвінків. Тепер, перед тим як зважитися на покупку автомобіля, буде доступна опція зв'язку з консультантом в онлайн-форматі. Найочевидніший плюс у цьому нововведенні — гнучкість. Відеодзвінок можна буде організувати, виходячи за звичні рамки робочих годин із 10:00 до 18:00 по буднях.
Поки що ми тільки можемо уявляти, який вигляд будуть мати магазини майбутнього. Але напевне в лідери вийдуть ритейли, які впроваджуватимуть високі технології та гнучкий сервіс.
Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим […]
1-04-2015
Треба обов’язково бути винахідливим!
У 2019 споживачі обирають чисті органічні овочі та фрукти, відмовляються від пластикових коробочок на користь пакування з крафт-паперу та тканини, купують одяг з екокожі і ліоцелл. Тяга до натурального проглядається […]
10-05-2019
Екостиль: від принципів до стелажів
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом