28-04-2021
Пандемія змінює наш спосіб життя та звички, зокрема купівельні. 2020 року інтернет-продажі склали $189 млрд. Це на 33% більше, ніж 2019-го.
Ритейл гнучко реагує на запити аудиторії, і можна прогнозувати зростання онлайн-продажів. Такий стан справ активно впливає і на офлайн: змінюються формати й підходи. Розповідаємо про 5 тенденцій ритейлу у 2021 році.
Купити, орендувати, оформити підписку або придбати вживаний товар? Тепер це рішення повністю залежить від клієнта. Подібний вибір уже дають Macy's, Walmart, Nordstrom та інші світові ритейли.
Так компанії не тільки підлаштовують бізнес-модель під запити нескінченної черги локдаунів, а й дбають про свою аудиторію. Наприклад, даючи людині змогу не купувати за повну вартість товар, яким він скористається кілька разів.
Торгові площі й вітрини будуть перетворюватися на місця для виконання онлайн-замовлень. Це допоможе стати мобільнішими, а також розв'язати проблему з оплатою оренди й технічного забезпечення.
Компанія Apple уже використовує роздрібні магазини для обробки онлайн-замовлень. Хоч цей крок був зроблений до всесвітньої пандемії, зараз це допомагає їй утримувати лідерські позиції.
Електронна комерція набирає обертів, але найближчими роками фізичні магазини не зникнуть. Що точно буде — це нові концепції та формати звичних торгових майданчиків. Вдалий приклад — Walmart. Американська мережа оголосила про трансформацію понад двохсот суперцентрів на магазини, які, скоріше, будуть нагадувати аеропорти. Більше вільного простору, більш помітні вивіски, безконтактні каси й багато іншого.
Поєднання фізичних магазинів і онлайн-платформ створить гібридну модель ритейлу. Магазини нового формату дадуть змогу покупцям спочатку випробувати товар, а потім здійснити онлайн-замовлення. Гарний приклад — Canada Goose з арктичною кімнатою, де компанія відтворила реальні умови зими за полярним колом.
Партнерство з сервісами доставлення дасть ритейлу змогу заощадити на відправленні товарів. Ми вже можемо бачити разючі результати співпраці таких компаній, як FedEX, Amazon і UPS, із сервісами «останньої милі».
Це найкращий варіант під час пандемії — коли часом попит на доставлення перевищує пропозиції. Паралельно з тенденцією «останньої милі» закрити потребу швидко отримувати товари допоможуть представники гіг-економіки. Люди, які мають велосипед або автівку, вже побічно допомагають покращувати сервіс офлайнових торгових точок.
Ритейли частково переведуть комунікацію у формат відеодзвінків. Тепер, перед тим як зважитися на покупку автомобіля, буде доступна опція зв'язку з консультантом в онлайн-форматі. Найочевидніший плюс у цьому нововведенні — гнучкість. Відеодзвінок можна буде організувати, виходячи за звичні рамки робочих годин із 10:00 до 18:00 по буднях.
Поки що ми тільки можемо уявляти, який вигляд будуть мати магазини майбутнього. Але напевне в лідери вийдуть ритейли, які впроваджуватимуть високі технології та гнучкий сервіс.
Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]
5-02-2019
Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла
Історія мережевого рітейлу в 10 найстаріших і найповажніших прізвищах У цій статті зібрано топ-10 найбільш давніх роздрібних мереж США, що дожили до наших днів. Кожен тайтл — це монументальний […]
6-11-2019
Топ-10 найдавніших роздрібних мереж США, що зберегли свій бізнес
Магазини «без кордонів», поділ на зони за кольорами, дисплеї з інформацією про новинки… Бренди змінюють свої торгові точки заради покупців. Щоб кожному, хто зайде в магазин, було приємно перебувати в […]
25-02-2019
16 прикладів інтер’єрів магазинів для натхнення
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом