9-05-2025
Правильно підібране торгове обладнання може зробити магазин справжнім магнітом для покупців, куди вони хочуть повертатись та витрачати гроші. Головне врахувати всі деталі. Адже торгові меблі — не просто спосіб максимально ефективно використати площу магазину. Це потужний інструмент впливу на викладку товару, презентацію та просування продукції, зручність і задоволеність клієнтів, що безпосередньо збільшує продажі.
Команда USTOR підготувала для вас покрокову інструкцію, завдяки якій ви можете вибрати функціональне й стильне торгове обладнання, адаптоване під продукцію вашого бренду. У цьому гайді ви знайдете практичні поради, які допоможуть вам підібрати оптимальний варіант для вашого торгового простору — від класичних полиць до індивідуальних рішень, виготовлених за брендбуком.
Гайд буде корисним для всіх українських ритейлерів, які знаходить можливості для розвитку попри всі виклики воєнного часу.
Роздрібна торгівля вражає розмаїтістю форматів, кожен з яких має власні вимоги до торгового обладнання. Для невеликих магазинів підійде одне рішення, для великих мереж — зовсім інше:
Отже, перш ніж перейти до вибору торгового обладнання, чітко визначте формат вашого магазину.
Універсальні меблі для магазинів будь-якого формату, які дозволяють максимально ефективно використовувати простір по периметру торгового залу. Це практичний вибір для викладки широкого спектра товарів — від одягу й продуктів харчування до побутової хімії, електроінструментів, посуду і книжок.
Саме тут, у черзі, в останні хвилини перебування в магазині, клієнти звертають увагу на дрібні товари та часто приймають імпульсивні рішення. Тому цей простір вважається зоною прибутку. Щоб підштовхнути покупців до додаткових і незапланованих покупок, просувати продукцію та збільшити середній чек, рекомендується встановити в прикасовій зоні економпанелі, стійки та настільні мінідисплеї для товарів, мінікошики для демонстрації акційних чи дрібних товарів.
Такі конструкції розміщують у центральній частині торгової зали. Завдяки розташуванню вони зонують торговий простір та створюють фокусні зони, спрямовуючи увагу покупців на конкретні групи товарів. Це чудове рішення для виділення акційної продукції, сезонних пропозицій, новинок або найпопулярніших позицій в асортименті. Серед різноманітних форм і розмірів острівних конструкцій і гондол ритейлери можуть замовляти обладнання, яке відповідає потребам магазину й особливостям товарів.
Ефективна навігація — запорука максимального комфорту покупців у вашому магазині. Завдяки чітким і зрозумілим позначкам, стрілкам, інформаційним табличкам на обладнанні із зазначенням розмірних сіток чи відділів магазину відвідувачі без зайвих зусиль знаходять потрібні товари та швидко приймають рішення про покупку. Приємний клієнтський досвід підвищує лояльність до бренду та, як наслідок, впливає на зростання продажів.
Елегантні та стильні меблі створюють особливий візуальний акцент на певних товарах. Презентаційні столи ідеально підходять для демонстрації новинок, ексклюзивних колекцій або преміумтоварів, які потрібно виділити серед іншого асортименту. Таке обладнання може мати різну висоту й форму, що дозволяє підібрати оптимальний варіант для будь-якого торгового простору.
Завдяки таким креативним рішенням можна створити цікаву експозицію, яка приверну увагу покупців. Торгові кошики легко переміщувати та швидко встановлювати в різних місцях торгового залу. Це практичне рішення для сезонних розпродажів, акцій або ж акцентування уваги відвідувачів на конкретному товарі.
Невеликі конструкції займають мінімум місця, але надзвичайно ефективні в стимулюванні імпульсивних покупок. Таке торгове обладнання ідеально підходить для розміщення на касах, вітринах, столах з косметикою, аксесуарами чи подарунками. Головна перевага настільних дисплеїв полягає в їхній здатності привертати увагу покупців до конкретних товарів, які можна додати до своєї основної покупки. Крім того, таке обладнання виділяє товари зі знижками або спеціальними пропозиціями, а також привертає увагу до нових надходжень.
Це персоналізоване торгове обладнання, розроблене з урахуванням фірмового стилю бренду. Використання фірмової палітри кольорів, логотипів і шрифтів робить дисплеї унікальними та легко впізнаваними. Таке обладнання — потужний інструмент для ефектної презентації продукції, виділення її серед конкурентів та підвищення впізнаваності бренду.
Щоб ваш магазин або продукція дійсно запам’ятовувались та вигідно вирізнялись серед конкурентів, варто замовляти обладнання, виготовлене з урахуванням кольорів, шрифтів і унікального стилю бренду. Встановлення конструкцій у фірмовій стилістиці — ефективний маркетинговий інструмент. Індивідуальні рішення привертають увагу споживачів, забезпечуючи їм оригінальний спосіб взаємодії з брендом.
Вибираючи торгове обладнання, неодмінно звертайте увагу на матеріал. Він має бути міцним і якісним. Економія в цьому питанні може призвести до високих витрат у майбутньому через необхідність ремонту або повної заміни обладнання. Наприклад, метал вирізняється високою міцністю, зносостійкістю та здатністю витримувати значні навантаження. Це робить металеві стелажі гарним вибором для найрізноманітнішої продукції, зокрема для важких товарів: електроінструментів, побутової техніки, посуду, зварювального устаткування тощо. Окрім того, метал стійкий до корозії, легкий у догляді та довго зберігає гарний вигляд попри активну експлуатацію.
Сучасні тенденції в ритейлі вимагають гнучкості й оперативності. Модульне обладнання можна адаптувати під нові акції, сезонний товар чи зміну асортименту без масштабних змін. Стелажі такого типу зручно трансформувати. Ви можете додавати або змінювати навісні елементи, кошики й перегородки, регулювати кількість і розмір полиць.
Також модульні стелажі дозволяють змінити торговий простір відповідно до поточних потреб. Монтаж таких конструкцій легкий і швидкий, тому потрібно мінімум часу на їх складання та демонтаж навіть без сторонньої допомоги. За потреби їх можна швидко перемістити в межах торгового залу та створити нові акцентні зони. Модульні системи є ідеальним рішенням для магазинів, які часто змінюють викладку товарів, планують розширення або можливий переїзд у майбутньому.
Для малого бізнесу, особливо на початковому етапі розвитку, оптимізація витрат критично важлива. Тому ми рекомендуємо придбати універсальне базове обладнання — пристінні стелажі, економпанелі, прикасові зони. Згодом, коли бізнес почне зростати, торговий простір можна доповнити презентаційними елементами або брендованими дисплеями.
Вибір торгового обладнання — це складний і відповідальний процес, який потребує врахування багатьох факторів: формат магазину, асортимент товарів, бюджет, особливості приміщення. Звертайтеся до фахівців, які допоможуть підібрати стелажі, дисплеї та інші торгові меблі з урахуванням вашого бюджету, специфіки магазину й товару, а також цільової аудиторії.
Якщо ви хочете створити унікальний торговельний простір та облаштувати його оригінальним та якісним торговим обладнанням, команда USTOR готова вам допомогти. Ми вчасно виготовляємо замовлення для наших клієнтів на власному виробництві. Наша команда доставляє торгове обладнання по всій Україні та монтує його на об’єктах замовників. Звертайтесь за безоплатним прорахунком проєкту!
Лінійний персонал в компаніях зазвичай займає близько 80% від усього штату. Саме ця категорія працівників сфери роздрібної торгівлі найбільше схильна до еміграції: продавці-консультанти, касири, експедитори … За різними даними, понад […]
15-08-2019
Як технології допомагають впоратись з нестачею кадрів в рітейлі
Співпраця Ustor з компанією BabyShop почалося ще в 2017 році, з виробництва серії брендових стелажів Trunki і Tinto. А в 2018 році ми вже адаптували їх брендбук для майбутніх магазинів […]
15-08-2019
Як створювалися стелажі для BabyShop
Тренування і змагання, активний відпочинок та здоровий спосіб життя — вся пов’язана зі спортом індустрія виробництва товарів настільки міцно увійшла в наш побут, що звичайні магазини одягу починають програвати спортивним […]
21-08-2019
Стелажі для спортивних магазинів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом