17-09-2018
Компанія Ustor реалізувала проєкт для компанії MasterZoo. Це національна мережа магазинів товарів для тварин, що включає понад 80 торгових точок по всій Україні. Професійний підхід до вирішення завдань клієнта дозволив оперативно реалізувати замовлення в обумовлені терміни.

Полімерне покриття було виконано у фірмових кольорах торгової точки, що дозволило гармонійно вписати стелажі в загальну концепцію бренду MasterZoo.
Для проєкту було обрано обладнання серії RAF, яке дозволило максимально використати простір магазину, зробити його зручним для відвідувачів і представити асортимент найкращим чином.

Серія RAF — це універсальний конструктор. Підходить для багатьох товарних категорій. В процесі експлуатації, в залежності від товарної викладки, замовник може змінити кількість полиць та їх глибину, додати або прибрати аксесуарні гачки. Стелажі легко розбираються, а це важливо якщо ви забажаєте перепланувати простір або відкрити магазин в іншому місці.

Автор фото: Олег Терещенко
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Появу перших в ужитку стелажів приписують грекам і голландцям. Власне, саме слово стелаж («stellage») має голландські корені і перекладається з голландської як «складати» що-небудь. Складно уявити собі, що колись стелаж […]
28-12-2018
Історія і види стелажів: від перших патентів до сучасності
При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер’єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, […]
14-12-2018
Порошкові фарби для торговельного обладнання
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом