19-09-2019
Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди є що розказати про ваших клієнтів, але чи зможете ви почути її історію?
На фотографії вище, зробленої у грудні 2017 року — співзасновник і генеральний директор компанії Scanalytics Джо Сканлін. У своїх руках він тримає мат з «розумними» датчиками для підлоги, який може відстежувати пересування людей у приміщенні. Подібно мапі кліків або тепловізору на сайті, такі мати дозволяють рітейлерам побачити реальну картину поведінки клієнтів (і персоналу) в магазині.
Продукт отримав назву SoleSensor і являє собою міцний прозорий килимок 2х2 фута (61х61 см) з пластику, не товще за аркуш ватману, з вбудованою в нього мережею датчиків тиску. Його установка у приміщенні займає всього півгодини, а річне споживання електроенергії обходиться не дорожче 5 доларів.
Звичайно ж, роздрібна торгівля — не єдина сфера, де можуть застосовуватися датчики Scanalytics. Їх встановлюють в офісних будівлях для оптимізації витрат на електроенергію (освітлення, опалення, вентилювання...), у будинках для людей похилого віку щоб моментально реагувати на падіння, а також зі зрозумілих причин — на об'єктах, що охороняються. «Розумна» підлога, яка відслідковує переміщення терористів в реальному часі і здатна показати їх сектори огляду, не залишить їм і шансу.
У листопаді 2017 стартап Scanalytics навіть отримав грант від Міненергетики США майже у мільйон доларів — там швидко зрозуміли перспективність цього проекту для економіки.
Але так вже вийшло, що саме підприємливі західні рітейлери зуміли отримати максимальну вигоду з «розумних» підлог та складають понад 60% клієнтів компанії Scanalytics. Де вони зазвичай використовують мати SoleSensor:
В результаті рітейлери отримують повну картину маршрутів і переваг своїх клієнтів, що в свою чергу дозволяє:
І все це — використовуючи тільки «розумні» мати SoleSensor. Але ж вони просто створені для того, щоб комбінувати їх з іншими технологіями та посилювати маркетинговий ефект. Наприклад, в результаті партнерства Scanalytics і BrightLogic, на основі LED-технологій було створено інтерактивну систему, яка запускає ігри та рекламу при виявленні скупчення людей в певних зонах торгового залу — прямо на підлозі!
Грант від уряду та мільйонні інвестиції дозволили Scanalytics увійти у ТОП-10 найбільш швидкозростаючих компаній в сфері IoT (Internet of Things). Серед їх партнерів і клієнтів є такі компанії, як: Intel, Microsoft, Cisco, Qualcomm, American Heart Association, Skyline, Core-apps, McMillan Doolittle, Aviva...
Тепер у роздрібній торгівлі з'явився доступний інструмент для аналітики, здатний потягатися з можливостями, якими володіє електронна комерція. При цьому кинути на підлогу кілька «розумних» килимків — це швидше, зручніше і набагато дешевше, ніж наприклад встановлювати систему стеження з відеокамерами. Що плавно підводить нас до ще однієї безумовної переваги «розумних» підлог — конфіденційність.
«Розумні» підлоги Джо Сканліна не втручаються у особистий простір людини. Не вимагають у клієнта персональних даних, встановлення мобільних додатків або наявності Wi-Fi, ніяк не ідентифікують і не вдивляються в емоції на його обличчі з пильністю маніяка. Тому користувачі максимально толерантні до технології Scanalytics.
У компанії не приховують, що легко могли би визначати, наприклад, вагу людей і таргетувати їх за цим критерієм, але підкреслюють, що навмисно не йдуть на подібні кроки. Це, до речі, саме по собі може бути маркетингової «фішкою» бренду. Таким чином, поява «розумних» підлог як мінімум у великих роздрібних мережах США — це лише питання часу.
Зовсім недавно Forrester провели дослідження, у ході якого опитали як рітейлерів, так і покупців. Основним завданням американської компанії було виявити очікування клієнтів і готовність компаній надавати аудиторії релевантний досвід взаємодії. […]
2-03-2020
Покупці хочуть зручності покупок online і offline… Але чи готові до цього рітейлери? [Дослідження Forrester]
«Бути в тренді» — вираз, що використовують 9 з 10 ритейлерів, але як зрозуміти, чи дійсно компанія відповідає запитам сучасних споживачів? Для цього існують виставки та статистика агентств. Ustor проаналізували […]
15-04-2019
Як завоювати покупця: статистика агентств і тренди NRF Show & Expo 2019
Завдання: Розробити конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках Рішення: У зв’язку з тим, що абразивні круги досить легкі, стандартні стелажі не підходять для презентації товару – конструкція виходить […]
12-10-2015
Кейс № 2: Розробка конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом