26-07-2021
Метал — один з базових матеріалів, з яким працює весь сучасний ритейл.
Чому? Тому що метал має весь необхідний потенціал для вирішення практично будь-яких завдань, пов’язаних з реалізацією концепції для обладнання вашого магазину.
Сміливі твердження, чи не так? І зважені. Нумо розберемося! А саме розглянемо переваги та недоліки металу як матеріалу для оснащення торгових просторів. Сподіваємося, це проллє світло і допоможе прийняти певне рішення при виборі або розробці торговельного обладнання.
Для початку згадаємо основні болі ритейлу. Конкуренція на ринку дуже жорстка, тож ваш магазин не може виглядати шаблонно та без смаку. Адже за кращим асортиментом та / або ціновою пропозицією сучасний покупець швидше за все прийде в онлайн-магазин — зі свого дивана. А ось щоб подивитися і «помацати»; за консультацією, емоціями та враженнями він все ж попрямує у звичайний роздрібний магазин або шоу-рум.
Від дизайн-концепції та підбору обладнання безпосередньо залежить те, чи комфортно буде покупцям в просторі, і куплять вони товари з вашого асортименту. Тому виготовлення стелажів, острівців і інших структурних елементів — життєво важливий процес для вашого бізнесу. Матеріал торгових конструкцій — ще одне важливе рішення, що вплине не тільки на зовнішній вигляд, але і на терміни та якість експлуатації.
Де «зона комфорту» вашого клієнта? Тепло і затишно, практично й ефективно, елегантно і вишукано, модно і незвично? Покупці зможуть легко знайти те, що вони шукають, або помітити щось цікаве і несподіване, що їм захочеться вивчити ближче?
Ваші стелажі — це не просто «щось для зберігання товару». Це ще й інструмент для його красивої презентації. Щоб ваші полички блискуче продавали, вони повинні бути частиною процесу планування магазину з самого початку. Це в ідеалі. Інакше загальний вигляд магазину просто не буде працювати на всі 100%.
Вибір і розставляння обладнання — це і мистецтво, і наука. Для цього потрібні: досвід в проєктуванні інтер'єру магазину, а також досвід у втіленні заданого дизайну в матеріалі. Ось тут на сцену і виходить метал — найбільш універсальний матеріал, який може допомогти вам забезпечити ту саму атмосферу і враження, що спонукають покупців приходити, залишатися, повертатися, і звичайно ж — здійснювати покупки!
Що ж робить метал настільки цінним і практичним при розв'язанні задач ритейлу? Це сукупність його експлуатаційних характеристик, які дають цілий ряд істотних переваг в порівнянні з іншими матеріалами: деревом, пластиком, склом, бетоном, каменем, текстилем і т.д. Ми лише нагадаємо найосновніші.
Сталь забезпечує кращу в галузі довговічність — простіше кажучи, матеріал міцний, тримає форму і «удар». Він дуже стійкий до будь-яких структурних пошкоджень, а жорсткість сталі зберігається при широкому діапазоні температур. Метал пробачає безліч помилок персоналу і клієнтам, і толерантний навіть до вандалів.
Якщо ви купуєте металеве торговельне обладнання, то можете розраховувати на те, що воно прослужить дуже довго. Особливо, якщо монтують його фахівці тієї ж команди, яка його виготовила. Заміни, як правило, не потрібно (за умови належного обслуговування), за винятком випадків, коли потрібна ще більша, додаткова функціональність.
Покриття, яке ми наносимо на сталь, робить її стійкою до іржі та інших видів корозії. Таким чином, Матеріал відмінно підходить для широкого спектра середовищ, якого більш ніж достатньо для будь-яких ситуацій в межах вашого торговельного простору.
На відміну від інших популярних матеріалів, таких як дерево, рифлений пластик і навіть камінь, сталь легко зберігає гладку й рівну поверхню. Якщо ви правильно доглядаєте за матеріалом, на ньому утворюється дуже мало западин, щілин і борозен. Це не тільки впливає на термін експлуатації, але і значно полегшує підтримання чистоти. Імовірність появи бруду, скупчень масел і пилу сильно знижується. Крім того, бактерії не матимуть можливості рости та процвітати в цих прихованих областях — якість, особливо цінна в умовах пандемії коронавірусу. А ще метал піддається повторному перероблюванню, що повністю вписується в концепцію розумного споживання і sustainable development. До речі, про цей тренд ми досить детально розповіли тут.
Раз вже ми говоримо про переваги матеріалу, слід згадати також про його недоліки. У сфері створення обладнання для ритейлу цих недоліків всього декілька:
Відносно висока вартість. Це і високі початкові витрати на створення, і можливі додаткові витрати на вторинні операції, такі як обробка або фарбування. Однак в довгостроковій перспективі, такий недолік майже нівелюється вищезгаданими факторами: довгим терміном життя, комфортною і простою експлуатацією, високою цінністю перепродажу, можливостями модернізації.
Не кожен стиль (дух, автентичність бренду) можна передати в металі. Є магазини, повністю зроблені з дерева: Еко, Прованс і т.п. Тому вибір металу як основи для торговельного обладнання — рішення, яке приймається фахівцями на рівні концепції та дизайну.
Це навіть не його міцність або довговічність — це його гнучкість! І мова йде зовсім не про фізичну характеристику. Під гнучкістю ми маємо на увазі універсальність застосування металевих конструкцій в оформленні концепції самих різних магазинів. Існує безліч можливих рішень, які метал допоможе реалізувати надійно та ефектно.
Метал прекрасно поєднується і виглядає доречно в комбінаціях з іншими матеріалами: всілякими породами дерева та елементами з деревини, а також зі склом, пластиком, бетоном, каменем, натуральними й синтетичними тканинами. З чим завгодно! Це працює для будь-яких концепцій та бізнес-напряму: Діти, Спорт, DIY, FMCG, Hi-tech, Fashion, Зоотовари, Краса і Здоров'я...
Нами може бути реалізована практично будь-яка форма, в тому числі криволінійні та асиметричні рішення. Також можна домогтися деякої різноманітності фактур завдяки сучасним технікам фарбування. Окрім гнучкості візуальних рішень, такі стелажі витримують досить велике навантаження, стійкі та мають тривалий термін експлуатації.
Метал може бути тонким і непомітним в загальному дизайні, або бути масивним і притягувати до себе увагу. Слугувати основою для підлогових, настінних, підвісних та навіть пересувних конструкцій, а також для ефективного використання всієї торгової площі. І, нарешті, металеве обладнання може бути модульним, що доволі практично.
Модульне металеве торговельне обладнання Ustor зарекомендувало себе дуже добре: серії LINE, RAF і FRAME лягли в основу оформлення самих різних точок. Це універсальне рішення, яке підійде практично для будь-яких товарних груп.
Завдяки різним типам спеціальних конструкцій, кріплень і перфорації, конфігурацію такого обладнання можна легко і швидко змінити просто виходячи з ситуаційної доцільності:
для проведення акцій — якщо потрібно звільнити місце для проведення івенту, або виділити якусь групу товарів для стимуляції імпульсивних покупок;
модернізації додатковими аксесуарами — якщо потрібно презентувати нестандартні товари, або оригінально піднести покупцеві звичайні;
реорганізації торгової площі — коли необхідно розширити або скоротити асортимент, змінити експозицію або колекцію, або ж просто швидко виконати перепланування залу, і т.д.
Якщо говорити не в загальних рисах, а у контексті конкретної ситуації, то ось чим будуть вигідні металеві конструкції при оформленні торгової площі, скажімо, магазину одягу.
Стелажі — ефективний спосіб демонстрації та поділу товарів, щоб покупцям і продавцям було легко їх знаходити. Варіативність форм допомагає структурувати й показувати товарні групи відповідно до вимог вашого мерчендайзера. Базові конструкції можуть бути доповнені аксесуарами — гачками, полицями, і так далі. А висота полиць і основних конструкцій може регулюватися. Як результат — речі можна розташувати відповідно до розміру, кольору, бренду і т.д.
З огляду на їх розмір, вертикальні стелажі для одягу можуть вмістити дуже багато речей, тому вони стануть відмінним засобом економного використання простору в вашому магазині. Навіть в невеликому магазині зазвичай можна розмістити не менше пів дюжини стелажів, що дозволяє ефективно демонструвати товари, в тому числі на малих площах. Це можливо завдяки тому, що стелажі з металу міцні та розраховані на витримування великої ваги протягом тривалого проміжку часу.
Стелажі можуть бути перемонтовані як всередині магазину, так і в разі переїзду на нову локацію. Тобто, це життєздатне рішення для тих ритейлерів, які з деякою регулярністю змінюють планування залу. Стелажі легко регулюються, тому їх можна використовувати для демонстрації різних товарних груп і не виробляти нові в разі зміни асортименту. Їх також можливо збирати та розбирати, зберігати й перевозити.
Метал — не той матеріал, який легко ламається, розхитується, гнеться. Тому він справляється з досить великим об’ємом купівельного трафіку і може служити ритейлеру довгі роки. Таким чином, подібні стелажі виявляються досить вдалою інвестицією в довгостроковій перспективі.
Безумовно, вибір матеріалів залежить від розробленого брендбука і концепції торгової точки, і далеко не завжди саме металеві стелажі підходять з точки зору візуального оформлення та функціонального завдання. Але метал — практична і надійна основа для торговельного обладнання, що може служити компанії довгі роки та всупереч упередженням, магазини «в металі» можуть виглядати естетично й акуратно.
На кожному фото в тілі цієї статті торговельні приміщення оформлені металевими конструкціями Ustor: як повністю індивідуальними, так і на базі серій. При цьому, простори в одному матеріалі виглядають дуже по-різному, в залежності від наданої концепції торговельної точки і її брендбука.
Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]
5-02-2019
Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла
Онлайн-шопінг асоціюється зі швидкістю та зручністю, але йому так і не вдається витіснити фізичні покупки. Ритейлери сприймають його як конкурента, який так і не може зрівнятись з миттєвим задоволенням, сенсорним […]
19-03-2024
Як POP та POS маркетинг впливає на клієнтський досвід
Компанія Deloitte поділилась результатами глобального опитування, проведеного у 2019 році серед найбільшої споживчої групи — представників поколінь Y і Z. Було опитано людей, що народилися в періоди: — з 1983 […]
6-11-2019
Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 1: глобальне дослідження Deloitte
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом