1-02-2022
Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку.
За минулі кілька років індустрія моди перекинулася з ніг на голову: прибуток традиційних торгових точок катастрофічно впав, а онлайн-продажі різко зросли. Перехід до Digital, на який у нормальних умовах могли б піти роки, багатьма ритейлерами був завершений лише за кілька місяців! Це забезпечило компаніям, які вже посіли сильні позиції в інтернеті, ще більшу перевагу над конкурентами, у яких до цифри «руки не дійшли».
З іншого боку, ті, хто цього вчасно не зробив, часто щосили намагалися пристосуватися до буму онлайн-покупок, не жертвуючи якістю обслуговування. З'явилися нові моделі поведінки споживачів та попит на технологічні інновації. Моделі шахрайства також змінилися, довівши, що технологія запобігання та адаптовані рішення на основі даних стали необхідністю в сьогоднішньому ландшафті e-commerce.
Щоб краще орієнтуватися та бути готовими до змін у цифровому сегменті Fashion-ритейлу, пропонуємо ознайомитись з ключовими результатами останнього дослідження Riskified, яке ми адаптували та публікуємо спеціально для вас!

У звіті Riskified досліджується динаміка Fashion-ритейлу у 2021 році, розглядаються нові виклики омніканальності, переваги альтернативних методів оплати, а також важливість безперешкодного обслуговування для залучення та утримання клієнтів.
Riskified — одна з найбільших публічних компаній у сфері кібербезпеки електронної комерції з 2012 року. Надає SaaS-технологію запобігання шахрайству та повернення платежів на основі поведінкового аналізу, еластичного зв'язування, виявлення проксі та машинного навчання.

Рівень конверсії онлайн-магазинів в залежності від доступних способів оплати

Рівень конверсії онлайн-магазинів в залежності від доступних способів доставлення

Загальний рівень покинутих кошиків

Різні методи оплати показали різні рівні спроб електронного шахрайства

У другому кварталі 2020 року загальний рівень електронного шахрайства зріс менш ніж на 1% у порівнянні з першим

Різниця в загальному рівні шахрайства при прискореному та не прискореному доставленні
Як би e-commerce не витісняв традиційні роздрібні магазини, на думку McKinsey онлайн-продажі все ще менш прибуткові. Зі зрозумілих причин не відчуваючи подібних проблем з доставленням, поверненням або шахрайством, фізичні торгові точки так само пропонують якісно інший клієнтський досвід та обслуговування.

Пристосуватися до нових вимог та обмежень, а також не знижувати планку офлайн-сервісу ритейлерам допоможе професійне обладнання!
Власне сучасне виробництво та досвідчена конструкторська команда дозволяють нам реалізувати проєкти будь-якої складності, в тому числі у тісній взаємодії з дизайнерами замовника, або за вашими ідеями, ескізами, кресленнями, брендбуком.
Фахівці Ustor знають болі та потреби українського ритейлу та допоможуть реалізувати вам будь-яке рішення для магазину, від креслень до монтажу, щоб забезпечити вашим покупцям емоційну залученість та бажання повернутися!
Яскравими прикладами робіт в Україні, що зроблені у повній візуальній, функціональній та текстурній відповідності до брендбука замовника, стали магазини Антошка, а також торгові точки двох міжнародних брендів — 4F та Інтерспорт:

Інтерспорт

4F

Антошка
Знайдіть оптимальний баланс між онлайн– та офлайн-обслуговуванням
Оскільки більше користувачів, ніж будь-коли, прагнуть здійснювати покупки по улюблених каналах, Fashion-індустрія має всі шанси встановити нові стандарти взаємодії з клієнтами.
Дізнайтеся про переваги своїх клієнтів щодо форм оплати та доставлення
Сьогоднішні онлайн-споживачі хочуть більшої гнучкості та свободи вибору, коли справа доходить до способів оплати та доставлення, що робить оформлення замовлення невіддільною частиною шляху до покупки.
Виправдовуйте очікування!
Тому що пропозиція безперешкодної та зручної взаємодії від першого кліку до виконання замовлення — найкращий спосіб забезпечити залученість, лояльність та утримання цільової аудиторії вашого бізнесу.
Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим […]
1-04-2015
Треба обов’язково бути винахідливим!
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Без правильного дизайну торгових приміщень товари погано продаються — до цього висновку прийшли ще в 2014 році. З тієї миті усі компанії занурилися у рітейл-дизайн, почали усвідомлювати, наскільки важливо створювати […]
16-01-2019
10 дизайнерських ідей в устаткуванні торгового приміщення
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом