15-08-2019
Ми продовжуємо публікувати найцікавіші новини зі сфери світової та української роздрібної торгівлі. У цій статті зібрали для вас краще за травень про український рітейл.
Ключовими трендами, які впливають на ритейл в усьому світі за версією VC.ru стали:

Рітейл — сфера, дуже сприйнятлива до різних інновацій. До їх числа можна віднести діджиталізацію, яка продовжує якісно змінювати ринок рітейлу, аж до моделей поведінки споживача. В цілому спостерігається зростання обсягів споживання. Сучасні технології застосовуються все активніше, а рітейлери прагнуть до більш глибокого аналізу і розумінню своєї цільової аудиторії.
У роздрібній торгівлі основними актуальними напрямами діджиталізаціі стали:

Приблизно кожен десятий українець зараз працює в сфері рітейлу. Українська державна служба статистики опублікувала свіжі дані за 2019 рік, згідно з якими українські рітейлери заробляють в середньому близько 10269 гривень. Це в два з половиною рази більше рівня мінімальної заробітної плати в Україні (4173 гривень).
В цілому можна стверджувати про зростання зарплат на 21% в порівнянні з 2018 роком. При цьому найбільше заробляють в Київській, Дніпропетровській та Донецькій областях. Наприклад, в Києві оплата в торгівлі вище на 55%, а в Донецькій області — на 18% в порівнянні із середнім рівнем по всій країні.
Рітейл — одна з тих небагатьох областей, в яких розміри грошової винагороди співробітників вище, ніж в інших по всій Україні. Середня номінальна заробітна плата в ритейлі за квітень 2019 року сягнула 11022 гривень, що на 7,3% більше, ніж в інших нішах. Більше грошей, ніж в ритейлі українці отримують в таких сферах, як: IT, фінанси, промисловість, транспорт, телекомунікації, державне управління та оборона.
Опубліковані результати масштабного дослідження споживчої довіри в Україні, яке The Conference Board провели спільно з Nielsen. Індекс споживчої довіри розраховувався з урахуванням трьох параметрів:

Якщо в третьому кварталі 2018 року ще спостерігалось якесь зростання індексу довіри українського споживача, то до першого кварталу 2019 він скотився на цілих 9 пунктів - до позначки в 55.
Таке його падіння пояснюється не тільки постійним зростанням цін на комунальні послуги. Нестабільність і невизначеність політичного середовища, особливо перед президентськими виборами, також зіграли свою роль. Але на збільшення споживчих витрат це не вплинуло, тому розвиток ринку FMCG тривало з подвійним ефектом.

Згідно з дослідженнями Nielsen і The Conference Board, війна тепер лякає українців менше, ніж зростання цін на комунальні послуги. Цей страх обігнав всі інші пункти: здоров'я, економіку, ціни на продукти тощо. Тому вартість газу, світла, води, опалення та інших займають впевнене перше місце в хіт-параді страхів українців.

Що ж стосується спроб заощадити, то цим «грішать» не менше 70% всього населення України. Найбільше коштів намагаються зберегти на все тій же комуналці. На одязі, їжі, техніці та розвагах українці економлять дещо менше.
Нарешті, новина, яку неможливо обійти увагою. Офіційно, абсолютною більшістю голосів, в українському парламенті прийнятий закон №5670-д, який повинен закріпити за українською мовою статус єдиної державної. За задумом його авторів, новий закон повинен змінити мовну політику в Україні.

Що це означає для українських рітейлерів? Тепер надавати послуги і інформацію своїм клієнтам на території України необхідно державною мовою. Це стосується безпосереднього і віддаленого обслуговування, а також цифрового контента: рекламних кампаній, статей і публікацій і так далі. В іншому випадку власник бізнесу ризикує заплатити штраф, а також потерпіти репутаційні втрати в професійному колі, серед споживачів і в медійному просторі.
Все геніальне має бути простим, тому компанія Ustor в роботі використовує модульне торгове обладнання, яке можна адаптувати під різні ніші. Всі елементи продумані так, щоб легко доповнювати або заміняти один […]
31-01-2019
Серії LINE та FRAME для демонстрації одягу
Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди […]
19-09-2019
Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом