Замовити безкоштовний прорахунок

Треба обов'язково бути винахідливим!

Треба обов'язково бути винахідливим!

1-04-2015

Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим торгівельним і технологічним устаткуванням, звичайно ж, виглядають більш привабливими для шопінгу. Питання в тому, як домогтися цього з найменшими вкладеннями. Відповідь знайшли наші друзі з "Ustor". Вони вирішили робити економічні оригінальні брендові стелажі, а ми в майстерні декорацій Липень розробили систему декоративних елементів з доступних матеріалів для того, щоб здійснити їх задум.

За основу ми взяли базовий якісний стелаж від Ustor  і побудували еволюційну лінійку, поступово додаючи декоративні накладні елементи з ПВХ, полістиролу композиту або реборду (варіації з матеріалами можуть бути найрізноманітніші) за схемою: базовий стелаж + фриз, базовий стелаж + фриз + наценнікі, базовий стелаж + фриз + наценнікі + боковини і т.д. В результаті власник торгової мережі може вибрати той варіант комплектації стелажа декораціями, який йому більше підходить і, що особливо актуально зараз, який йому по кишені.

 Сподіваємося, що такі рішення можуть бути цікавими і рятівними для магазинів різної спеціалізації: косметики, книг, інструментів, продуктів ... Поки розробили дві лінійки декорацій для стелажів, які допоможуть зробити концептуальними магазини посуду і товарів для тварин. Що виходить дивіться нижче на прикладі розробок для магазинів посуду. Решта на сайті "Ustor" є і буде додаватися.

Крок перший. Беремо класичний стелаж і декоруємо верх. Навішуємо фриз звичайнісінькою прямокутної форми з ПВХ.

Крок другий. Надаємо фризу більш складну форму, починаємо наближатися до стилізації стелажу під кухонну шафу. Фриз робимо в цьому випадку з полістиролу.

Крок третій. Посилюємо ситуацію, додаємо фігурні наценнікі і боковини.

Крок четвертий. Знизу додаємо ящики для зберігання (дск) і декоруємо їх фронтальні поверхні накладками з полістиролу. У цій комплектації стелаж виглядає зовсім як повноцінний буфет.

Крок 5. З'являються додаткові полички для посуду в верхній частині стелажа. І це вже не стелаж, а буфет з великої літери "Б".

Дослідний зразок вже розроблений, дивимося на реакцію ринку. Має вийти! Чекаємо!


Читайте також

За останні три роки ритейл пережив грандіозні зміни. Спочатку пандемія COVID-19 змінила поведінку споживачів, які активно почали користуватись послугами онлайн-магазинів. Так, обсяг продажів Amazon за 2020 рік збільшився на 38% […]

20-12-2023

Тренди ритейлу 2024 — які тенденції пануватимуть у наступному році?

Без правильного дизайну торгових приміщень товари погано продаються — до цього висновку прийшли ще в 2014 році. З тієї миті усі компанії занурилися у рітейл-дизайн, почали усвідомлювати, наскільки важливо створювати […]

16-01-2019

10 дизайнерських ідей в устаткуванні торгового приміщення

«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка […]

18-04-2015

Устаткування торгового центру «Восторг»