23-03-2018
Реалізований проєкт для магазину канцтоварів «Акварель». Ідеально рівні ряди і ергономічне розміщення різних за формою і розмірами товарів.
Проєкт виконаний на основі серії RAF
Фото ви можете побачити тут.
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]
11-10-2021
Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]
Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]
21-01-2019
Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]
COVID-19 трансформував світовий ритейл та змінив купівельні звички. За останні 3 роки галузь адаптувалася до мінливої поведінки й очікувань споживачів. Зміни, пов’язані з пандемією, змусили ритейлерів переглянути роль фізичних магазинів […]
15-12-2023
Майбутнє ритейлу — 4 сценарії для роздрібних магазинів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом