СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ

СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ

13-03-2017

Euroshop - найбільша світова виставка в галузі обладнання, технологій та маркетингу в ритейлі. У 2017 кількість учасників і відвідувачів побило всі рекорди за 50 років існування заходу: 18 виставкових залів, понад 2000 експонатів з 61 країни, 113000 відвідувачів.

Весь простір було розділене на 7 умовних секцій: POP-маркетинг, Expo & Event Marketing, роздрібна торгівля, освітлення, магазин і дизайн магазинів, візуальний мерчандайзинг і FoodTech & Energy Management.

Сергій Залкін, директор компанії Ustor зазначає, що конкуренція між онлайн і оффлайн торгівлею зростає з кожним днем. Саме тому учасники виставки велику увагу приділили тому, як робити стаціонарні магазини привабливими і цікавими для сучасних покупців.

Отже, представляємо 6 трендів, які допоможуть зробити точку продажів прибутковою:

1. Персоналізація за рахунок дизайну
Функціональність, зручність і якість залізного конструктиву - це базовий мінімум. Тільки за рахунок нього виробникам вже не вдасться обійти конкурентів. Прийшов час оригінальних дизайнерських рішень, які роблять обладнання особливим для споживача. Тому, крім цікавих рішень в конструктиві, виробники торгового обладнання повинні пропонувати ритейлу індивідуальний і "смачний" дизайн.

2. Використання еко-матеріалів
Дерево, натуральний шпон, фанера - топові матеріали 2017 року виробництві меблів для магазинів. Ті, у кого в основі металевий каркас, замінили глянсове покриття на матове. Кольорове розмаїття також скоротилося. В основному використовують практичні, лаконічні кольори, зокрема, чорний.

3. Враження на першому плані!
Ситуація на стендах, де було представлено лише торгівельне обладнання, підтверджує цю тезу. На таких стендах було дуже мало відвідувачів. У той час, як на майданчиках, де проходило шоу - демонстрація роботів, танці на пілоні, шоу танцюючих кошиків - неможливо було проштовхнутися.

4. Правильна розстановка акцентів
Чи не кольором єдиним! Вплив освітлення на продажу в магазині стало окремою темою Euroshop в цьому році. Світло здатний виділити необхідне, заховати те, що покупець не повинен бачити, створити потрібну атмосферу, що розташовує до покупки. Світлові рішення в цьому році превалювали над колірними.

5. Магазин без продавців Медіа екрани, каси самообслуговування, електронні цінники - це інструменти, що дозволяють зменшити вплив людського фактора на продажу: уникнути проблем з продавцями-консультантами, касирами і іншим обслуговуючим персоналом. А також підвищити залученість відвідувача в покупку.

6.Доповнена реальність - так, але пізніше

Інтерактивні дзеркала, окуляри віртуальної реальності, роботи та інші електронні примочки - це теж буде користуватися популярністю. Але трішки пізніше. Зараз ці інструменти застосовуються точково, скоріше в якості розваги та експерименту. Для виходу на мас-маркет - всього цього необхідно придумати більш чітке функціональне застосування.

У магазині повинна бути цілісна концепція, реалізована до дрібниць. Заходячи в торгову точку покупець повинен виявитися в потрібній продавцеві атмосфері, "вважати" певну історію. Всі рішення - від архітектури і дизайну до digital технологій повинні бути підпорядковані завданню: створити необхідний настрій для здійснення покупки.

"Ритейлерам важливо розуміти, що в свідомості споживача грань між онлайн та оффлайн стирається з величезною швидкістю. Потрібно робити все, щоб люди відчували інтерес і комфорт на всіх доступних майданчиках. Емоції - саме на цьому полі буде проходити основна битва між онлайн та оффлайн ритейлом", - прокоментував Сергій Залкін.

За його словами, відвідування таких заходів - не примха, а гостра необхідність для тих, хто хоче бути лідером ринку і йти в ногу з часом. Euroshop - це подія, яка задає тренди розвитку галузі на найближчі 3 роки. Учасники привозять сюди свої топові продукти і розробки, які відображають життєвий рівень розвитку інновацій і технологій у виробництві торгового устаткування.