РИТЕЙЛ-КОНЦЕПТ І ТОНКОЩІ ОБЛАДНАННЯ ФЕШН-МАГАЗИНІВ | USTOR

РИТЕЙЛ-КОНЦЕПТ І ТОНКОЩІ ОБЛАДНАННЯ ФЕШН-МАГАЗИНІВ

РИТЕЙЛ-КОНЦЕПТ І ТОНКОЩІ ОБЛАДНАННЯ ФЕШН-МАГАЗИНІВ

6-04-2018

Мода це - сфера, де панують креатив і емоції, не дивно, що в епоху консьюмеризма сфера фешн-ритейлу розвивається дуже динамічно. За даними Euromonitor International, в 2016 році цей ринок за дохідністю досяг позначки в 1,7 трильйонів доларів США. Його зростання триває не тільки в грошовому вираженні. Стрімко зростає число нових гравців, левова частка яких - вихідці з країн, що розвиваються, таких як Україна.

Конкуренція посилюється драматично. Мало які галузі економіки тримають своїх гравців в такій напрузі, як ринок фешн-ритейлу. Навіть зовсім молоді "модні" бренди зобов'язані бути мультиканальними (онлайн, офлайн канали продажів), впроваджувати сучасні технології, блискавично реагувати на зміну трендів і швидко відшивати нові колекції. А також стежити за тим, щоб їх клієнти отримували позитивний і, головне, свіжий купівельний досвід. Уміння виділитися на тлі конкурентів - основне, що потрібно в сучасному світі моди.

Як відомо, 70% рішень про покупку приймається безпосередньо в місці продажів. З переходом роздрібної торгівлі до моделей "самообслуговування" і шоурумів (коли можна приміряти оффлайн, а купити, наприклад, онлайн), все більше фешн-ритейлерів приділяє увагу розробці та, головне, слідування роздрібної концепції бренду.

Подібна концепція допомагає бренду визначити і донести до споживачів свою унікальність. Саме вона задає формат магазину, визначає місця його розташування і товарів в ньому, а також регламентує методи обслуговування клієнтів і репутацію бренду. Це цілий комплекс взаємопов'язаних рішень в сфері маркетингу, мерчендайзингу, закупівель і продажів. Ритейл-концепт це - звіт правил і принципів, використовуючи які компанія підвищить свою впізнаваність, зуміє більш ефективно представляти товари і скоротити витрати на відкриття нових магазинів.

Роздрібна концепція необхідна не тільки при запуску нової, але також при оновленні існуючої роздрібної мережі. Одна з її складових - зовнішнє і внутрішнє оформлення магазину: зонування, емоційні (фокусні) зони, обладнання, освітлення, декор та інші елементи інтер'єру.

"Особливої уваги при розробці ритейл-концепту в фешн сегменті заслуговує торгове обладнання. Його вірне використання здатне підвищити продажі і знизити витрати рітейлера ", - розповідає Сергій Залкін, директор Ustor, компанії, яка співпрацює з такими національними і міжнародними ритейлерами і брендами, як" Всі. Свої "," Мамин дім "," Антошка "," Бембі "," Мегаспорт "," Trunki "," Columbia "," Blue Kids "," 5.10.15 "і т.д.

За його словами, все більше фешн ритейлерів залучають консалтингові агентства для розробки дизайну торгового обладнання. З кожним роком дизайнерські рішення в цій сфері стають все неординарні і креативніше. А значить ускладнюються його виробництво і вимоги до якості. Адже з одного боку сучасне торгівельне обладнання спонукає покупців здійснювати більше емоційних покупок, а з іншого - дає можливість ритейлеру знижувати витрати. Залежно від проекту можна заощадити від 20 до 40% на оформленні магазину, каже директор Ustor.

За допомогою мобільних торгових конструкцій можна швидко і легко модифікувати простір магазину. Це актуально як в міжсезоння, коли товарів, які продаються по знижкам, залишається все менше, і потрібно уникнути відчуття "порожнечі". Так і з появою нових модних колекцій.

"Навіть великі ритейлери навчилися швидко розробляти, відшивати і виводити в продаж нові колекції. Наприклад, Zara робить це все за 14 днів, до того ж, що у компанії 1895 магазинів по всьому світу. З кожною новою колекцією викладка товару, сам настрій магазину змінюється. А це значить, змінюється і споживчий досвід покупців. Яким він буде, залежить від багатьох факторів, в тому числі від того, яке обладнання і яким чином використовує ритейлер ", - відзначає Сергій Залкін.

Рітейл в цілому і фешн сегмент зокрема - вже не просто обслуговування покупця, а створення особливої атмосфери, формування значного споживчого досвіду. Іншими словами, це цілий театр, в якому кожну секунду розігрується якесь уявлення.

Як відомо, недооцінювати значення "реквізиту", яким по суті є торгове обладнання, не варто.