Замовити безкоштовний прорахунок

Треба обов'язково бути винахідливим!

Треба обов'язково бути винахідливим!

1-04-2015

Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим торгівельним і технологічним устаткуванням, звичайно ж, виглядають більш привабливими для шопінгу. Питання в тому, як домогтися цього з найменшими вкладеннями. Відповідь знайшли наші друзі з "Ustor". Вони вирішили робити економічні оригінальні брендові стелажі, а ми в майстерні декорацій Липень розробили систему декоративних елементів з доступних матеріалів для того, щоб здійснити їх задум.

За основу ми взяли базовий якісний стелаж від Ustor  і побудували еволюційну лінійку, поступово додаючи декоративні накладні елементи з ПВХ, полістиролу композиту або реборду (варіації з матеріалами можуть бути найрізноманітніші) за схемою: базовий стелаж + фриз, базовий стелаж + фриз + наценнікі, базовий стелаж + фриз + наценнікі + боковини і т.д. В результаті власник торгової мережі може вибрати той варіант комплектації стелажа декораціями, який йому більше підходить і, що особливо актуально зараз, який йому по кишені.

 Сподіваємося, що такі рішення можуть бути цікавими і рятівними для магазинів різної спеціалізації: косметики, книг, інструментів, продуктів ... Поки розробили дві лінійки декорацій для стелажів, які допоможуть зробити концептуальними магазини посуду і товарів для тварин. Що виходить дивіться нижче на прикладі розробок для магазинів посуду. Решта на сайті "Ustor" є і буде додаватися.

Крок перший. Беремо класичний стелаж і декоруємо верх. Навішуємо фриз звичайнісінькою прямокутної форми з ПВХ.

Крок другий. Надаємо фризу більш складну форму, починаємо наближатися до стилізації стелажу під кухонну шафу. Фриз робимо в цьому випадку з полістиролу.

Крок третій. Посилюємо ситуацію, додаємо фігурні наценнікі і боковини.

Крок четвертий. Знизу додаємо ящики для зберігання (дск) і декоруємо їх фронтальні поверхні накладками з полістиролу. У цій комплектації стелаж виглядає зовсім як повноцінний буфет.

Крок 5. З'являються додаткові полички для посуду в верхній частині стелажа. І це вже не стелаж, а буфет з великої літери "Б".

Дослідний зразок вже розроблений, дивимося на реакцію ринку. Має вийти! Чекаємо!


Читайте також

«Бути в тренді» — вираз, що використовують 9 з 10 ритейлерів, але як зрозуміти, чи дійсно компанія відповідає запитам сучасних споживачів? Для цього існують виставки та статистика агентств. Ustor проаналізували […]

15-04-2019

Як завоювати покупця: статистика агентств і тренди NRF Show & Expo 2019

Магазини «без кордонів», поділ на зони за кольорами, дисплеї з інформацією про новинки… Бренди змінюють свої торгові точки заради покупців. Щоб кожному, хто зайде в магазин, було приємно перебувати в […]

25-02-2019

16 прикладів інтер’єрів магазинів для натхнення

Дослідники вважають, що до 2030 року 67% взаємодій зі споживачами будуть забезпечуватись завдяки розумним гаджетам. Чи не помиляться бренди, обмінявши емпатію на ефективність? Сучасні технології повністю перебудували процес взаємодії користувача […]

8-04-2021

Яким буде споживач через 10 років?