25-05-2016
Замовник:
Онлайн гіпермаркет товарів для творчості "Rosa"
Завдання:
Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців.
Особливості:
Рішення:
Виробництво індивідуального стелажа, в основі якого лежить обертається стійка з перфорованими панелями. А також набір гачків, призначених для товарів різних габаритів і форм. Така конструкція дозволяє на мінімальній площі раціонально розмістити максимально велику кількість товару. Вона забезпечує широкий огляд всієї представленої продукції. Стелаж такої форми має всі якості, які необхідні замовнику - мобільність, компактність і універсальність.
Компанія Deloitte поділилась результатами глобального опитування, проведеного у 2019 році серед найбільшої споживчої групи — представників поколінь Y і Z. Було опитано людей, що народилися в періоди: — з 1983 […]
6-11-2019
Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 1: глобальне дослідження Deloitte
Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять […]
19-04-2019
Цифрові технології: тестування, впровадження та «провал»
У продуктових магазинах багато різних товарів, які потрібно грамотно продемонструвати. Для цього власники підключають дизайнерів, розробляють концепції та замовляють стелажі. Ми зібрали найцікавіші приклади конструкцій від зарубіжних ритейлерів і кілька […]
10-04-2019
Приклади стелажів для продуктових магазинів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом