29-09-2015
Завдання:
Розробити конструкцію, яка б дозволила демонструвати автомобільні акумулятори на майданчиках АЗС
Рішення:
Розробка легкої в транспортуванні конструкції, для забезпечення переміщення вранці з приміщення на вулицю, а ввечері - назад. З огляду на той факт, що акумулятори мають достатню вагу, було прийнято рішення виконати стелаж у вигляді легендарної тачки-кравчучки.
Замовник схвалив рішення, і воно було успішно реалізовано.
Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]
12-04-2021
Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Офіси, коворкінги та інші прилюдні приміщення сьогодні — це не просто кімнати зі столами, де для кожної людини своє персональне місце на кілька квадратних метрів. Компанії планують приміщення так, щоб […]
2-04-2019
Як змінюються громадські простори
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом