5-08-2016
При проєктуванні торгової точки COQUI замовником ставилося завдання з розміщення відділу на 9м2: обладнання повинно було містити складський запас товару.
Частина конструкції стелажів торгового залу була виготовлена з додатковими шафами для зберігання. Островки були встановлені на ролики для більшої мобільності.
У якости матеріалу для конструкцій було обрано ДСП білого кольору, а також металеві профілі та аксесуари серії LINE, пофарбовані в білий колір. Таким чином, обладнання естетично обрамило продукцію та рекламні фотографії компанії.
Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]
1-12-2023
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців
Завдання: Розробити конструкцію, яка б дозволила демонструвати автомобільні акумулятори на майданчиках АЗС Рішення: Розробка легкої в транспортуванні конструкції, для забезпечення переміщення вранці з приміщення на вулицю, а ввечері – назад. […]
29-09-2015
Кейс № 1. Конструкція для демонстрації акумуляторів
Клієнт: Торговий дім Нововодолазького абразивного заводу. TM “Novoabrasive” Завдання: розробити стелаж, на якому можна одночасно демонструвати розгорнуті рулони шпалер, а також аксесуари для їх поклейки – клей, пензлики. валики і […]
22-07-2016
Кейс № 6 Стелаж для шпалер
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом