18-11-2015
Завдання:
Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів
Рішення:
Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво виділити продукцію в магазинному ряду серед безликих білих полиць. До переваг такого способу можна віднести той факт, що вартість виробництва кольорового стелажа не відрізняється від аналогічного білого, а увагу потенційних споживачів приваблює в кілька разів більше.
Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять […]
19-04-2019
Цифрові технології: тестування, впровадження та «провал»
Ритейлерам необхідно робити покупцям пропозиції, від яких неможливо відмовитись і які перетворять споживачів на постійних клієнтів. Але як випередити не лише конкурентів, а й зручний і швидкий онлайн-шопінг? Здивувати, вразити […]
11-12-2023
Враження продають: як дизайн магазину завойовує клієнтів
Про компанію Компанія Ustor понад 15 років на ринку українського ритейлу. За час свого розвитку фірма реалізувала безліч мережевих проєктів в сегментах non-food ритейлу: Fashion, Kids, Sport, DIY та ін. […]
17-08-2018
Сергій Залкін: «Орієнтація на клієнта та реалізація його сміливих ідей — наш головний інтерес»
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом