18-11-2015
Завдання:
Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів
Рішення:
Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво виділити продукцію в магазинному ряду серед безликих білих полиць. До переваг такого способу можна віднести той факт, що вартість виробництва кольорового стелажа не відрізняється від аналогічного білого, а увагу потенційних споживачів приваблює в кілька разів більше.
Короткий екскурс в історію роздрібної торгівлі США і багатофункціонального проектування даунтаунів Даунтаун Нью-Йорка, Манхеттен — один з найстаріших і найбільших ділових центрів у світі, сфотографований з висоти пташиного польоту: у […]
6-11-2019
Як розвиток рітейлу впливав на головні вулиці і ділові райони США
Клієнт: Торговий дім Нововодолазького абразивного заводу. TM “Novoabrasive” Завдання: розробити стелаж, на якому можна одночасно демонструвати розгорнуті рулони шпалер, а також аксесуари для їх поклейки – клей, пензлики. валики і […]
22-07-2016
Кейс № 6 Стелаж для шпалер
Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]
25-05-2016
Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом