Замовити безкоштовний прорахунок

Кейс № 3. Стелаж для інструмента

Кейс № 3. Стелаж для інструмента

18-11-2015

Завдання:

Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів

Рішення:

Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво виділити продукцію в магазинному ряду серед безликих білих полиць. До переваг такого способу можна віднести той факт, що вартість виробництва кольорового стелажа не відрізняється від аналогічного білого, а увагу потенційних споживачів приваблює в кілька разів більше.

Читайте также

Короткий екскурс в історію роздрібної торгівлі США і багатофункціонального проектування даунтаунів Даунтаун Нью-Йорка, Манхеттен — один з найстаріших і найбільших ділових центрів у світі, сфотографований з висоти пташиного польоту: у […]

6-11-2019

Як розвиток рітейлу впливав на головні вулиці і ділові райони США

Клієнт: Торговий дім Нововодолазького абразивного заводу. TM “Novoabrasive” Завдання: розробити стелаж, на якому можна одночасно демонструвати розгорнуті рулони шпалер, а також аксесуари для їх поклейки – клей, пензлики. валики і […]

22-07-2016

Кейс № 6 Стелаж для шпалер

Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]

25-05-2016

Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості