Замовити безкоштовний прорахунок

Кейс № 2: Розробка конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках

Кейс № 2: Розробка конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках

12-10-2015

Завдання:

Розробити конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках

Рішення:

У зв'язку з тим, що абразивні круги досить легкі, стандартні стелажі не підходять для презентації товару - конструкція виходить дуже великоваговою.

Компанія Ustor розробила декілька варіантів легких стійок, які призначені для фронтальної демонстрації і показу продукції з усіх 4-х сторін одночасно.

В даний момент в розробці знаходиться підставка для установки на полицю стандартного стелажа.

Читайте также

Виставки та інші заходи, на які з’їжджаються компанії різних масштабів з усіх країн світу — це шанс для власників рітейлового бізнесу знайти партнерів, подивитися, як роблять інші, зібрати свіжі ідеї […]

10-12-2018

Виставки роздрібної торгівлі: де ми були та куди радимо поїхати

Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]

2-03-2020

«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів

Торговельне обладнання серії RAF — універсальне. Воно, як улюблені джинси, пасує практично під будь-які товари. Стелажі на основі цієї серії замовляють продуктові магазини, супермаркети, зоомаркети, роздрібні мережі канцелярських товарів тощо. […]

21-12-2018

Торговельне обладнання для магазинів non-food сегмента [на прикладі серії RAF]